У Харкова з’явиться новий бренд

18.09.2019 17:59   -
Автор:
Про це сьогодні, 18 вересня, на засіданні робочої групи з розробки Стратегії розвитку міста Харкова на 2020-2030 роки повідомив керівник комунального закладу «Офіс реформ» Михайло Лазарєв. Засідання провів секретар Харківської міської ради Олександр Новак.
За словами Михайла Лазарєва, в розробці візьмуть участь харківські компанії, які працюють з місцевими та міжнародними підприємствами і найкраще представлені на ринку. Для створення бренду проведуть різні дослідження, розроблять його філософію і стратегію розвитку, щоб просувати бренд на території міста і країни.
«Сучасний світ вимагає нових підходів в комунікації з жителями. Якщо зобразити формування бренду з позиції міста, то в центрі буде політика розвитку Харкова. В основі комунікації міської влади з жителями повинен бути бренд – ціннісна пропозиція того, що ми даємо людям, інвесторам і туристам», – пояснив Михайло Лазарєв.
Він навів приклад, як формувалися бренд міста Порту, а також лого Амстердама і Гонконгу.
«Великі міста світу робили дуже серйозні зміни в міському середовищі завдяки розробці цілісної пропозиції для інвесторів, створення єдиної системи комунікації. Питання усвідомлення того, що таке Харків, стоїть найпершим, і ми повинні будемо на нього відповісти. Це серйозний процес, до якого ми запрошуємо приєднатися всіх бажаючих. Думка і ідея кожного будуть дуже важливі», – підкреслив Михайло Лазарєв.