В переходах метро возобновили работу пункты приема коммунальных платежей

26.03.2020 14:36   -
Автор:
Ірина Марченко харків’янка
 
– Що Вас змусило прийти до «Мегабанку»?
– Сплата комунальних послуг. Кажуть можна не платити. Але борги затримувать? А як їх потім платити? Це неможливо. А ці апарати – це ще треба вміти, це не для такого віку, як у мене.
 
Олександр Дроботенко харків’янин
 
– Як вам робота банку на карантині?
– Небольшие трудности, потому что очередь. Мне лучше здесь, на улице. Постоял минут 10, соблюдая дистанцию, вызвали, заплатил.
 
Таких сумлінних громадян у Харкові, мабудь, багато. І припинення функціювання  доброї частини банківських відділень, скоріше, створює скупчення людей, ніж роз’єднує їх. Тож, міська влада прийняла рішення   сприяти відновленню роботи додаткових пунктів надання банківських послуг.
 
Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови
 
Мы сделаем все от нас зависящее, чтобы открыть отделения банка, чтобы банки работали. Пусть они в усеченном режиме работают. Но они работают в световой день, с 9 утра до 5 вечера, хватает времени.
 
З 26 березня для зручності мешканців міста і за підтримки міськради акціонерне товариство «Мегабанк» відновило роботу пунктів прийому платежів, розташованих у підземних переходах.
 
Олексій Яценко голова правління АТ "Мегабанк"
 
Это наши самые востребованные пункты приёма платежей. Поэтому в текущих условиях карантина крайне  важно обеспечить доступность наших харьковчан к пользованию услугами. Хочу обратить внимание и заверить всех харьковчан, что мы соблюдаем при работе наших отделений все сан-эпидемиологические условия и требования. На сегодняшний день все пункты и отделения Мегабанка работают в штатном режиме.
 
Окрім 19 –ти пунктів у підземних переходах, у  Харкові залишається працювати 41 пункт прийому платежів. Крім цього клієнтам доступні 47 терміналів, зазначає Олексій Яценко. 
 
Керівництво банку запевняє, враховуючи  рекомендації МОЗ, посилило заходи санітарних норм для співробітників і клієнтів: усі відділення в повному обсязі забезпечені одноразовими рукавичками, захисними масками та дезінфікуючими засобами.
 
Приміщення часто провітрюються і обробляються антисептиками. Також, додає голова правління Мегабанку, на підлозі  біля віконець абонентських пунктів, згодом фарбою нанесуть розмітки, завдяки яким буде зручно дотримуватись безпечної  дистанції між відвідувачами.