“Укразализныця” разъяснила как вернуть билеты на отмененные поезда

26.03.2020 14:26   -
Автор:
Пасажири можуть повернути квитки на усі поїзди що мали відправитись після 18 березня. Про це повідомили на сайті "Укрзалізниці". При цьому проїзні документи можна сдавати як у касах, так і через електронні сервіси. Особам, які звернулися до контакт центру перевізника надсилають такі повідомлення:
 
Щодо звернення до контакт центру Укрзалізниці «Якість та сервіс»
 
Для відшкодування грошових коштів за невикористані/неповернуті проїзні документи на поїзди, які було скасовано, рекомендуємо звернутися після завершення карантину (але не пізніше 90 днів від дати відправлення поїзда) до залізничної каси із роздрукованим на принтері електронним документом або письмово за адресою: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а, філія "Пасажирська компанія".
 
Якщо квитки придбані на поїзди міжнародного сполучення, то їх можна здавати до каси протягом 180 днів із запланованої дати відправлення потяга. Електронні проїзні документи можна повернути не виходячи з дому на сайті перевізника, або у мобільному додатку. 
 
Якщо квитки придбані онлайн:
 
1. Зареєструйтесь/авторизуйтесь на сайті booking.uz.gov.ua або в додатку "Залізничні квитки"
2. У розділі "повернення квитків" відповідно до інструкції поверніть квитки
3. Кошти будуть зараховані на вашу картку автоматично протягом календарних 30 днів.
 
Пасажирам обіцяють компенсувати 100% вартості квитка. При цьому комісія може бути повернута окремим платежем. На сайті "Укрзалізниці" зауважують, що смс-повідомлення при цьому надходить не завжди.