В Мурафской школе установили три современных кабинета естественных наук

17.10.2017 15:19   -
Автор:
Одразу три кабінети природних наук з"явились у Мурафській школі, що в Краснокутському районі. Сучасні, з новим мультимедійним обладнанням. Отримали це устаткування ще у вересні. Тож час на освоєння був. Вчителі вже активно використовують його у навчальному процесі, проводять лабораторні роботи та практичні заняття на високому рівні, адже тепер мають змогу наглядно пояснити всі природні процеси. А дітлахи, кажуть, взагалі у захваті від такого устаткування. 
 
Людмила Шепінська викладач Мурафської школи
 
Особливо це стосується фізики, хімії, біології, де на клітинному рівні дуже важко розповісти дітям, що там відбувається і яка будова, які процеси. А от коли є таке обладнання інтерактивне це дуже цікаво, захоплюючий мікро та мегасвіт. 
 
Тож, як кажуть вчителі Мурафської школи, програма розвитку природничих дисциплін, що була ініційована губернатором Юлією Світличною, вже дає результати – перед усім діти цікавляться наукою, а викладачі мають можливість навчати їх за сучасними вимогами. 
 
Людмила Шепінська викладач Мурафської школи
 
Дуже відчуваємо таку посилену підтримку від Юлії Олександрівни по освіти, до нашого регіону і от саме до освіти. Вона дуже допомагає. І так як останнім часом працює програма розвитку природничої галузі і ми завдяки їй, завдяки нашій адміністрації отримали ці комплекси. 
 
І це неодиничні придбання і нововведення в освітній галузі, в свою чергу, зазначила керівник області Юлія Світлична. Велика увага приділяється і створенню опорних шкіл. Таких на Харківщині вже 24, з яких 20 відкрито цього року.   
 
Юлія Світлична голова Харківської облдержадміністрації 
 
За рахунок частини освітянської субвенції новостворені опорні заклади отримали 12,5 мільйонів гривень на придбання 52 кабінетів з сучасним обладнанням. З обласного бюджету виділено 25 мільонів гривень на придбання 104 кабінетів для ліцеїв, гімназій та спеціалізованих шкіл.
 
Також цього навчального року, зазначила губернатор, організоване навчання дітей з особливими потребами в інклюзивних класах у 135-ти загально-освітніх навчальних закладах і це у 15 разів більше ніж минулоріч.