На улицы Харькова вернутся эвакуаторы

14.11.2015 16:25   -
Автор:

Центральні вулиці Харкова — Маяковського, Іванова, Мироносицька та Сумська — наче суцільні парковки. Через нерадивих водіїв часто замість чотирьох смуг для проїзду автотранспорту тут залишається одна або дві. Пішоходам не пройти. Водіям громадського транспорту не проїхати.

Володимир водій автобусу

Таксисты так еще более-менее относятся. А те машины, которые по-серьезнее, как-то на всех плюют. — Т.е. паркуются, где хотят? — Да, где хотят.

водій автобусу

Проедемся дальше. Метров на 20-15. Там останавливаемся или "аварийку" включаем, высаживаем на второй линии. Как попадется.

Неабияка проблема з неправильним паркуванням автівок утворюється ще й на кінцевих зупинках громадського транспорту. Це призводить до простою тролейбусів та маршруток.

Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури

У нас есть несколько больных точек. Одной из которых является круг троллейбуса в районе больницы скорой и неотложной помощи. Вот там у нас есть реально простой электрического транспорта, связанный с парковкой на полосе движения. Транспорт ставится таким образом, что троллейбус, который привязан к контактной сети, не может его объехать.

Більшість харківських водіїв свою провину визнає. Однак розводить руками. Мовляв, звикли так робити.

водій-порушник

Вы знаете, что нарушили правила дорожного движения? — Знаю. — Почему? — А где тут стать? — Здесь парковка запрещена, здесь остановка общественного транспорта. — Сейчас переставлю

Олег водій-порушник

У нас выгрузка вот в это заведение. — Но остановка же, троллейбусы. — А как выгружать, скажите, пожалуйста? — подъезжать с другой стороны. — А с какой другой? Не подъедешь. Если бы можно было, мы бы подъехали. — Т.е. вы осознанно нарушаете правила? — Не осознанно, а по принуждению.

Боротися з проблемою неправильного паркування відтепер будуть поліцейські. Ця норма прописана в Законі «Про національну поліцію». Згідно нього, щоб полегшити пересування громадян та рух громадського транспорту, на вулиці українських міст, в тому числі і Харкова, правоохоронці мають вивести евакуатори.

Олександр Фацевич начальник патрульної служби України

Якщо машина на "аварійці", то до вас підійде інспектор і попросить від'їхати. Якщо ви знаходитесь в машині або поруч, а авто неправильно припарковано, то на вас складуть протокол і авто забирати не будуть. А от якщо водій так і не з'явиться протягом тривалого часу, а машина буде заважати руху, то її евакуюють.
   
Повернення евакуаторів на вулиці міста підтримують і у мерії. Бо штарфи у п"ятдесят одну гривню, зазначає директор Департаменту інфраструктури Сергій Дульфан, показали себе недієвими, а постійні рейди неефективними. Єдине в чому сумніваються — що нововведення по-справжньому запрацює. Адже Закон є, а механізму, як, ким і за який кошт все це виконуватиметься, немає.

Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури

Должны быть штрафплощадки. Вы знаете, что несколько лет назад по инициативе Харьковского городского совета для органов МВД даже земля выделялась под штрафплощадки, но до настоящего времени они не были оборудованы. Дальше кто-то должен закупить автомобили, оборудованные под эвакуаторы, кто-то должен сам осуществлять саму деятельность, потому что сам процесс эвакуации сам стоит денег. А пока непонятен механизм компенсации за выполненную работу и т.д. Т.е. вопросов много. Но если данный вопрос начнет работать, я более чем уверен, что ситуация на улицах города, ситуация на остановочных пунктах, ситуация на проблемных участках уличной дорожной сети изменится в лучшую сторону.

Поки що ж інформувати про неправильну парковку харківських поліцейських можуть і пересічні городяни. Для цього необхідно або зателефонувати за номером 102, або розмістити фотозвіт про порушення правил дорожнього руху на сайті правоохоронців.