Харків визначається з генеральним підрядником будівництва метрополітену
Будівництву нових станцій харківського метрополітену передує клопітка робота. Наразі готується територія -розчищується від будівель і інших споруд, вирішуються питання з приватною власністю, розташованою в зоні будівництва метрополітену. Також, розповідає Євгеній Водовозов, йде визначення з практикуючим спеціалістом від міжнародної федерації інженерів-консультантів, який стане експертом разом з іншими фахівцями і допоможе обрати генерального підрядника.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Там, якщо я не помиляюсь, 13 компаній, різноманітних, з різних країн подали свої пропозиції. Ми оцінювали їх досвід,знання. Зараз ми закінчуємо з інженером FIDIC . Це займає багато часу. І будемо оголошувати, хто прийматиме участь у подальшому конкурсі. Після цього інженер FIDIC згідно з контрактом, який прописано, доробляє технічну документацію. Вона видається учасникам, які виявили бажання брати участь у фінальному конкурсі.
Вже до кінця цього року, зазначає Євген Водовозов, буде визначено генерального підрядника, який і стане до будівництва метрополітену. Він також додав, що режим карантину вніс деякі корективи у роботу, це пов’язано в більшій мірі з дистанційною роботою банків-партнерів в умовах пандемії.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Але ми на прямому шляху, і ніяких питань і сумнівів щодо початку будівництва у нас немає. Європейський банк реконструкцій і Європейський інвестиційний банк однозначно налаштовані на початок фінансування цього проекту. Це дуже великий, дуже цікавий проект.
Тож через декілька років у Харкові з"являться дві нові станції метро і друге електродепо. В мерії обіцяють, що за архітектурним рішенням і оздобленням ці об’єкти будуть таким ж креативними і тематично насиченими, як і всі станції Харківського метрополітену.