Розпорядження про основні організаційні заходи з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України
Розпорядження
про основні організаційні заходи з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України
ПЛАН ОСНОВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ
з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України
№
|
Заходи
|
Термін виконання
|
Відповідальні за виконання
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Провести відведення місць та обладнати стенди, дошки оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації |
25.02.2014
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради, КП «Міський інформаційний центр» (Попов О. В.) |
2
|
Створити на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету розділ «Вибори Президента України» для розміщення на ньому законодавства про вибори та об’єктивної інформації, пов’язаної з підготовкою та проведенням виборів |
25.02.2014
|
Сідоренко Ю. С., КП «Міський інформаційний центр» (Попов О. В.) |
3
|
Провести інвентаризацію виборчих скриньок та кабін для таємного голосування |
до 03.03.2014 включно
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
4
|
Проаналізувати мережу виборчих дільниць щодо відповідності приміщень для роботи дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування встановленим нормативним вимогам |
до 14.03.2014 включно
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
5
|
Здійснити до утворення окружних виборчих комісій підготовку відповідних приміщень для роботи, забезпечити їх обладнанням, інвентарем, засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями тощо відповідно до встановлених нормативних вимог |
до 12.03.2014
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради, які є центрами округів, Липчанський О. І. |
6
|
Підготувати проект рішення виконавчого комітету міської ради щодо внесення подання стосовно утворення звичайних та спеціальних виборчих дільниць |
до 19.03.2014
|
Новак О. М., Тимчук А. Л., Горбунова­Рубан С. О., Борисенко Д. М., голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
7
|
Внести подання до окружних виборчих комісій щодо утворення звичайних та спеціальних виборчих дільниць |
до 25.03.2014 включно
|
Новак О. М., Тимчук А. Л., Борисенко Д. М. |
8
|
Сприяти в межах повноважень проведенню першого засідання окружних виборчих комісій |
(не пізніш як на третій день після дня
|
Новак О. М., голови адміністрацій районів Харківської міської ради, які є центрами округів |
9
|
Здійснити до утворення дільничних виборчих комісій підготовку приміщень для роботи, забезпечити їх обладнанням, інвентарем, засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями тощо відповідно до встановлених нормативних вимог |
до 01.04.2014 включно
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
10
|
Забезпечити передачу відділами ведення Державного реєстру виборців двох примірників для звичайних виборчих дільниць попереднього списку ви­ |
до 24.04.2014 включно
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
11
|
Здійснити заходи щодо благоустрою, забезпечення належного санітарного стану та освітлення прилеглої до виборчих дільниць території |
весь період виборчої кампанії
|
Парамонов А. О., виконавчі органи міської ради за напрямами діяльності, голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
12
|
Здійснити заходи щодо підготовки та надання у разі необхідності звернення до окружної виборчої комісії щодо утворення спеціальних виборчих дільниць у винятковому випадку |
до 16.05.2014 включно
|
Новак О. М., Тимчук А. Л., Горбунова­Рубан С. О., Борисенко Д. М., голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
13
|
Вжити заходів щодо забезпечення своєчасної передачі виборчим комісіям відповідної кількості виборчих скриньок та кабін для таємного голосування згідно зі встановленими нормами |
до 17.05.2014 включно
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
14
|
Вжити заходів щодо створення належних умов для роботи відділів ведення Державного реєстру виборців стосовно підготовки списків виборців та їх виготовлення (забезпечення необхідною кількістю паперу, заправка картриджів тощо) |
весь період виборчої кампанії
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
15
|
Забезпечити передачу відділами ведення Державного реєстру виборців двох примірників для звичайних виборчих дільниць уточненого списку виборців на паперовому носії відповідним окружним виборчим комісіям |
до 21.05.2014 включно
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
16
|
Оприлюднити в офіційному друкованому виданні Харківської міської ради газеті «Харьковские известия» рішення про утворення виборчих дільниць із зазначенням їх номерів, меж, орієнтовної кількості виборців, місцезнаходження відповідних дільничних виборчих комісій |
не пізніше як на п’ятий день
|
Сідоренко Ю. С., КП «Міський інформаційний центр» (Попов О. В.), КП «Газета «Харьковские известия» Харківської міської ради» (Косий М. І.) |
17
|
Сприяти дільничним виборчим комісіям в отриманні виборчих бюлетенів (забезпечення транспортом та охороною) |
з 22.05.2014
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
18
|
Вжити заходів із забезпечення громадського порядку та безпеки протягом виборчого процесу, у тому числі в день голосування та дні встановлення результатів виборів |
весь період виборчої кампанії
|
Терехов І. О., Топчій В. О., за участю ХМУ ГУ МВС України в Харківській області, голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
19
|
Забезпечити зняття передвиборних агітаційних матеріалів |
з 24.00 23.05.2014 (з 24 години
|
Парамонов А. О., виконавчі органи міської ради за напрямами діяльності, голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
20
|
У межах визначених повноважень забезпечити проведення інформаційних заходів з питань застосування виборчого законодавства України та підвищення політичної культури громадян, ознайомлення громадян із порядком голосування на виборах у межах визначених повноважень |
весь період виборчої кампанії
|
Керівники виконавчих органів міської ради, голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
21
|
Організувати в бібліотеках, клубах, інших закладах культури тематичні виставки, проведення заходів для ознайомлення громадян із виборчим законодавством, правами виборців, процедурою голосування тощо |
весь період виборчої кампанії
|
Бабицька С. І., голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
22
|
Всебічно сприяти діяльності офіційних спостерігачів від іноземних держав і міжнародних організацій у здійсненні ними повноважень, передбачених законодавством |
весь період виборчої кампанії
|
Керівники виконавчих органів міської ради, голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
23
|
Забезпечити збереження виборчих скриньок, кабін для голосування, печаток виборчих комісій, методичної літератури, що надавалися на період ви­ |
після припинення діяльності виборчих комісій
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
24
|
Вжити заходів щодо недопущення розміщення матеріалів передвиборної агітації, політичної реклами, у тому числі повідомлень про перебіг виборчого процесу, на пам’ятках архітектури, а також у місцях, де вони перешкоджають безпеці дорожнього руху |
під час передвиборної агітації
|
Голови адміністрацій районів Харківської міської ради |
25
|
Забезпечити прийом виборчої та іншої документації від виборчих комісій в установленому законодавством порядку |
після офіційного
|
Чернов М.А., Ігнатенко І.Ю. |
Склад міської робочої групи з питань надання практичної допомоги в частині матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій та реалізації їх повноважень у період підготовки і проведення позачергових виборів Президента України
Новак О. М. |
– секретар міської ради, керівник робочої групи |
Тимчук А. Л. |
– заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету міської ради, заступник керівника робочої групи |
Стаматіна М. В. |
– заступник міського голови з питань правового забезпечення, заступник керівника робочої групи |
Борисенко Д. М. |
– директор Департаменту організаційної роботи, секретар робочої групи. |
Члени робочої групи: |
|
Парамонов А. О. |
– перший заступник міського голови |
Терехов І. О. |
– заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста |
Таукешева Т. Д. |
– заступник міського голови — директор Департаменту бюджету і фінансів |
Горбунова­Рубан С. О. |
– заступник міського голови з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення |
Фатєєв М. І. |
– заступник міського голови — директор Департаменту економіки та комунального майна |
Овіннікова Т. І. |
– заступник міського голови з питань містобудування, архітектури та земельних відносин |
Попов О. В. |
– заступник міського голови з питань сім’ї, молоді та спорту |
Артикуленко О. В. |
– директор Департаменту контролю |
Бабицька С. І. |
– директор Департаменту культури |
Болгова Л. В. |
– директор Департаменту праці та соціальної політики |
Вельможна О. І. |
– голова адміністрації Орджонікідзевського району Харківської міської ради |
Веприцький Р. С. |
– голова адміністрації Комінтернівського району Харківської міської ради |
Головчанська Г. О. |
– голова адміністрації Червонозаводського району Харківської міської ради |
Деменко О. І. |
– директор Департаменту освіти |
Дульфан С. Б. |
– директор Департаменту транспорту |
Казанжиєва Н. В. |
– голова адміністрації Київського району Харківської міської ради |
Кітанін В. О. |
– директор Департаменту комунального господарства |
Коваленко В. В. |
– директор Юридичного департаменту |
Котковський В. Р. |
– голова адміністрації Дзержинського району Харківської міської ради |
Липчанський О. І. |
– директор Департаменту телекомунікацій та зв’язку |
Лобойченко К. А. |
– директор Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту |
Мусєєв М. С. |
– голова адміністрації Ленінського району Харківської міської ради |
Нехорошков Р. Б. |
– директор Департаменту житлового господарства |
Попов О. В. |
– директор комунального підприємства «Міський інформаційний центр» |
Проскурін А. М. |
– директор Департаменту підприємництва та споживчого ринку |
Рудь В. О. |
– директор Департаменту міжнародного співробітництва |
Сідоренко Ю. С. |
– директор Департаменту у справах інформації та зв’язків з громадськістю |
Сороколат Ю. В. |
– директор Департаменту охорони здоров’я |
Сотніков В. І. |
– директор Департаменту адміністративно‑господарської діяльності |
Товкун О. М. |
– голова адміністрації Московського району Харківської міської ради |
Топчій В. О. |
– директор Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту |
Топчій Т. В. |
– голова адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради |
Фетісенко О. А. |
– директор Департаменту інформаційно­комп’ютерного забезпечення |
Хохлов О. В. |
– директор Департаменту діловодства |
Цибульник Т. А. |
– голова адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради |
Чумаков В. М. |
– директор Департаменту будівництва та шляхового господарства |
Чубаров О. С. |
– директор Департаменту спортивних іміджевих проектів та маркетингу |