Розпорядження про основні організаційні заходи з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України

28.02.2014 10:55   -
Автор:
У К Р А Ї Н А
ХАРКІВСЬКИЙ
МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Від № 25.02.2014 № 21

Розпорядження

про основні організаційні заходи з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України

Постановою Верховної Ради України від 22 лютого 2014 року № 757-VІІ позачергові вибори Президента України призначені на 25 травня 2014 року.
З метою належної підготовки та проведення позачергових виборів Президента України, відповідно до вимог ч. 5 ст. 103 Конституції України, ч. 4 ст. 17, ч. 21 ст. 28, ч. 1 ст. 39, ч. 6 ст. 58, ч. 8 ст. 59, ч. 2 ст. 74, ч. 3 ст. 88 Закону України «Про вибори Президента України», Закону України «Про державний реєстр виборців», керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити основні організаційні заходи з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України (додаток 1).
2. Створити міську робочу групу з питань надання практичної допомоги в частині матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій та реалізації їх повноважень у період підготовки і проведення позачергових виборів Президента України (додаток 2).
3. Головам адміністрацій районів Харківської міської ради:
3.1. Забезпечити створення для всіх суб’єктів виборчого процесу рівних умов участі у виборах, дотримання об’єктивності, неупередженості, збалансованості, достовірності при поширенні інформації про вибори; недопущення під час підготовки та проведення виборів будь-яких проявів адміністративного тиску, незаконного втручання у виборчий процес, а також унеможливлення використання посадовими особами службового становища, службових приміщень, транспорту, засобів зв’язку для підтримки окремих кандидатів на пост Президента України, партій (блоків) − суб’єктів виборчого процесу, їх уповноважених представників, довірених осіб, офіційних спостерігачів.
3.2. Вжити заходів для створення належних умов для здійснення виборчими комісіями їх повноважень, зокрема, шляхом забезпечення виборчих комісій необхідними приміщеннями відповідно до визначених нормативів, обладнанням, інвентарем, транспортними засобами і засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями згідно з нормами, переліком і вимогами, встановленими Центральною виборчою комісією.
3.3. Забезпечити охорону приміщень виборчих комісій, а також охорону виборчих бюлетенів та іншої виборчої документації.
3.4. Створити належні умови для реалізації громадянами виборчих прав, вільного волевиявлення під час голосування, у тому числі громадянами з обмеженими фізичними можливостями та громадянами з вадами зору, забезпечивши їм, зокрема, безперешкодний доступ до приміщень виборчих комісій та приміщень для голосування, до інформації з передвиборної агітації.
3.5. Вжити необхідних заходів щодо матеріально-технічного забезпечення відділів ведення Державного реєстру виборців з метою своєчасного складання та виготовлення попередніх та уточнених списків виборців відповідно до вимог чинного законодавства.
3.7. Взяти участь у проведенні інформаційних заходів з питань застосування виборчого законодавства України та підвищення політичної культури громадян, ознайомлення громадян із порядком голосування на виборах.
4. Виконавчим органам Харківської міської ради інформацію про виконання основних організаційних заходів з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України надавати до Харківської міської ради через Департамент організаційної роботи Харківської міської ради наступного дня після закінчення зазначених у плані термінів виконання.
5. Координацію та контроль за виконанням розпорядження покласти відповідно на заступника міського голови — керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тимчук А. Л. та секретаря Харківської міської ради Новака О. М.
Міський голова Г. А. Кернес

Додаток 1
до розпорядження міського голови
від 25.02.2014 № 21

ПЛАН ОСНОВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ

з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України

№ 

з / п

Заходи

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1

Провести відведення місць та обладнати стенди, дошки оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації

25.02.2014

(не пізніше як за 90 днів до дня виборів)

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради, КП «Міський інформаційний центр» (Попов О. В.)

2

Створити на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету розділ «Вибори Президента України» для розміщення на ньому законодавства про вибори та об’єктивної інформації, пов’язаної з підготовкою та проведенням виборів

25.02.2014

Сідоренко Ю. С., КП «Міський інформаційний центр» (Попов О. В.)

3

Провести інвентаризацію виборчих скриньок та кабін для таємного голосування

до 03.03.2014 включно

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

4

Проаналізувати мережу виборчих дільниць щодо відповідності приміщень для роботи дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування встановленим нормативним вимогам

до 14.03.2014 включно

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

5

Здійснити до утворення окружних виборчих комісій підготовку відповідних приміщень для роботи, забезпечити їх обладнанням, інвентарем, засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями тощо відповідно до встановлених нормативних вимог

до 12.03.2014

(не пізніше як за 70 днів до дня виборів)

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради, які є центрами округів, Липчанський О. І.

6

Підготувати проект рішення виконавчого комітету міської ради щодо внесення подання стосовно утворення звичайних та спеціальних виборчих дільниць

до 19.03.2014

Новак О. М., Тимчук А. Л., Горбунова­Рубан С. О., Борисенко Д. М., голови адміністрацій районів Харківської міської ради

7

Внести подання до окружних виборчих комісій щодо утворення звичайних та спеціальних виборчих дільниць

до 25.03.2014 включно

(не пізніше як за 60 днів до дня виборів)

Новак О. М., Тимчук А. Л., Борисенко Д. М.

8

Сприяти в межах повноважень проведенню першого засідання окружних виборчих комісій

(не пізніш як на третій день після дня

утворення окружної виборчої комісії)

Новак О. М., голови адміністрацій районів Харківської міської ради, які є центрами округів

9

Здійснити до утворення дільничних виборчих комісій підготовку приміщень для роботи, забезпечити їх обладнанням, інвентарем, засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями тощо відповідно до встановлених нормативних вимог

до 01.04.2014 включно

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

10

Забезпечити передачу відділами ведення Державного реєстру виборців двох примірників для звичайних виборчих дільниць попереднього списку ви­

борців на паперовому носії відповідним окружним виборчим комісіям

до 24.04.2014 включно

(не пізніше як за 30 днів до дня виборів)

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

11

Здійснити заходи щодо благоустрою, забезпечення належного санітарного стану та освітлення прилеглої до виборчих дільниць території

весь період виборчої кампанії

Парамонов А. О., виконавчі органи міської ради за напрямами діяльності, голови адміністрацій районів Харківської міської ради

12

Здійснити заходи щодо підготовки та надання у разі необхідності звернення до окружної виборчої комісії щодо утворення спеціальних виборчих дільниць у винятковому випадку

до 16.05.2014 включно

Новак О. М., Тимчук А. Л., Горбунова­Рубан С. О., Борисенко Д. М., голови адміністрацій районів Харківської міської ради

13

Вжити заходів щодо забезпечення своєчасної передачі виборчим комісіям відповідної кількості виборчих скриньок та кабін для таємного голосування згідно зі встановленими нормами

до 17.05.2014 включно

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

14

Вжити заходів щодо створення належних умов для роботи відділів ведення Державного реєстру виборців стосовно підготовки списків виборців та їх виготовлення (забезпечення необхідною кількістю паперу, заправка картриджів тощо)

весь період виборчої кампанії

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

15

Забезпечити передачу відділами ведення Державного реєстру виборців двох примірників для звичайних виборчих дільниць уточненого списку виборців на паперовому носії відповідним окружним виборчим комісіям

до 21.05.2014 включно

(не пізніше як за 3 дні до дня виборів)

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

16

Оприлюднити в офіційному друкованому виданні Харківської міської ради газеті «Харьковские известия» рішення про утворення виборчих дільниць із зазначенням їх номерів, меж, орієнтовної кількості виборців, місцезнаходження відповідних дільничних виборчих комісій

не пізніше як на п’ятий день

після дня прийняття рішення

Сідоренко Ю. С., КП «Міський інформаційний центр» (Попов О. В.), КП «Газета «Харьковские известия» Харківської міської ради» (Косий М. І.)

17

Сприяти дільничним виборчим комісіям в отриманні виборчих бюлетенів (забезпечення транспортом та охороною)

з 22.05.2014

(не раніше як за 3 дні до дня виборів)

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

18

Вжити заходів із забезпечення громадського порядку та безпеки протягом виборчого процесу, у тому числі в день голосування та дні встановлення результатів виборів

весь період виборчої кампанії

Терехов І. О., Топчій В. О., за участю ХМУ ГУ МВС України в Харківській області, голови адміністрацій районів Харківської міської ради

19

Забезпечити зняття передвиборних агітаційних матеріалів

з 24.00  23.05.2014 (з 24 години

останньої п’ятниці, що передує дню виборів)

Парамонов А. О., виконавчі органи міської ради за напрямами діяльності, голови адміністрацій районів Харківської міської ради

20

У межах визначених повноважень забезпечити проведення інформаційних заходів з питань застосування виборчого законодавства України та підвищення політичної культури громадян, ознайомлення громадян із порядком голосування на виборах у межах визначених повноважень

весь період виборчої кампанії

Керівники виконавчих органів міської ради, голови адміністрацій районів Харківської міської ради

21

Організувати в бібліотеках, клубах, інших закладах культури тематичні виставки, проведення заходів для ознайомлення громадян із виборчим законодавством, правами виборців, процедурою голосування тощо

весь період виборчої кампанії

Бабицька С. І., голови адміністрацій районів Харківської міської ради

22

Всебічно сприяти діяльності офіційних спостерігачів від іноземних держав і міжнародних організацій у здійсненні ними повноважень, передбачених законодавством

весь період виборчої кампанії

Керівники виконавчих органів міської ради, голови адміністрацій районів Харківської міської ради

23

Забезпечити збереження виборчих скриньок, кабін для голосування, печаток виборчих комісій, методичної літератури, що надавалися на період ви­

борчого процесу, відповідно до вимог чинного законодавства

після припинення діяльності виборчих комісій

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

24

Вжити заходів щодо недопущення розміщення матеріалів передвиборної агітації, політичної реклами, у тому числі повідомлень про перебіг виборчого процесу, на пам’ятках архітектури, а також у місцях, де вони перешкоджають безпеці дорожнього руху

під час передвиборної агітації

Голови адміністрацій районів Харківської міської ради

25

Забезпечити прийом виборчої та іншої документації від виборчих комісій в установленому законодавством порядку

після офіційного

оприлюднення результатів виборів

Чернов М.А., Ігнатенко І.Ю.

Заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету міської ради А. Л. Тимчук
Директор Департаменту організаційної роботи Д. М. Борисенко

Додаток 2
до розпорядження міського голови
від 25.02.2014 № 21

Склад міської робочої групи з питань надання практичної допомоги в частині матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій та реалізації їх повноважень у період підготовки і проведення позачергових виборів Президента України

Новак О. М.

– секретар міської ради, керівник робочої групи

Тимчук А. Л.

– заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету міської ради, заступник керівника робочої групи

Стаматіна М. В.

– заступник міського голови з питань правового забезпечення, заступник керівника робочої групи

Борисенко Д. М.

– директор Департаменту організаційної роботи, секретар робочої групи.

Члени робочої групи:

Парамонов А. О.

– перший заступник міського голови

Терехов І. О.

– заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста

Таукешева Т. Д.

– заступник міського голови — директор Департаменту бюджету і фінансів

Горбунова­Рубан С. О.

– заступник міського голови з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення

Фатєєв М. І.

– заступник міського голови — директор Департаменту економіки та комунального майна

Овіннікова Т. І.

– заступник міського голови з питань містобудування, архітектури та земельних відносин

Попов О. В.

– заступник міського голови з питань сім’ї, молоді та спорту

Артикуленко О. В.

– директор Департаменту контролю

Бабицька С. І.

– директор Департаменту культури

Болгова Л. В.

– директор Департаменту праці та соціальної політики

Вельможна О. І.

– голова адміністрації Орджонікідзевського району Харківської міської ради

Веприцький Р. С.

– голова адміністрації Комінтернівського району Харківської міської ради

Головчанська Г. О.

– голова адміністрації Червонозаводського району Харківської міської ради

Деменко О. І.

– директор Департаменту освіти

Дульфан С. Б.

– директор Департаменту транспорту

Казанжиєва Н. В.

– голова адміністрації Київського району Харківської міської ради

Кітанін В. О.

– директор Департаменту комунального господарства

Коваленко В. В.

– директор Юридичного департаменту

Котковський В. Р.

– голова адміністрації Дзержинського району Харківської міської ради

Липчанський О. І.

– директор Департаменту телекомунікацій та зв’язку

Лобойченко К. А.

– директор Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту

Мусєєв М. С.

– голова адміністрації Ленінського району Харківської міської ради

Нехорошков Р. Б.

– директор Департаменту житлового господарства

Попов О. В.

– директор комунального підприємства «Міський інформаційний центр»

Проскурін А. М.

– директор Департаменту підприємництва та споживчого ринку

Рудь В. О.

– директор Департаменту міжнародного співробітництва

Сідоренко Ю. С.

– директор Департаменту у справах інформації та зв’язків з громадськістю

Сороколат Ю. В.

– директор Департаменту охорони здоров’я

Сотніков В. І.

– директор Департаменту адміністративно‑господарської діяльності

Товкун О. М.

– голова адміністрації Московського району Харківської міської ради

Топчій В. О.

– директор Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту

Топчій Т. В.

– голова адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради

Фетісенко О. А.

– директор Департаменту інформаційно­комп’ютерного забезпечення

Хохлов О. В.

– директор Департаменту діловодства

Цибульник Т. А.

– голова адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради

Чумаков В. М.

– директор Департаменту будівництва та шляхового господарства

Чубаров О. С.

– директор Департаменту спортивних іміджевих проектів та маркетингу

Заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету міської ради А. Л. Тимчук
Директор Департаменту організаційної роботи Д. М. Борисенко