На ХАЗе начали платить зарплату. У нового руководства амбициозные планы

13.07.2017 13:28   -
Автор:
Сформувати ефективну команду, пакет замовлень та вийти з кризи. На Харківському авіаційному заводі, починаючи з березня цього року, нове керівництво. Завод прийняли на стадії банкрутства із кредиторською заборгованістю понад три мільярди гривень. Наразі на підприємстві немає ні світла, ні газу, ні водопостачання. Робочий тиждень планують і потрібних людей викликають. Проте здаватися не збираються і хочуть повернути колишню славу авіаційному.
 
Олександр Кривоконь гендиректор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства
 
Хочу особливо підкреслити роль Харківської обласної державної адміністрації та висловити велику подяку особисто Світличній Юлії Олександрівні за ту підтримку, яку вони надають нашому підприємству. Це правда, багато чого не вдалось би  досягти без їхньої активної допомоги. Далеко не треба казати, всі питання, які в мене сьогодні є, я вирішую на прямому зв'язку.
 
Наразі, каже Олександр Кривоконь, почали виплачувати запрплату. Люди отримали повністю за березень і квітень, і двадцять відсотків за травень. Проте все одно борг лишається на рівні ста п'ятдесяти мільйонів гривень, але початок виплат – гарний сигнал, переконує гендиректор. Зараз доопрацювали контракт із Казахстаном. Очікують подальшої співпраці та виділення фінансів наступного року. Та нині авіазавод почав готувати для них Ан-74, замовник вже надав перші п'ятнадцять мільйонів доларів. Також сподіваються на замовлення від Нацгвардії. Є перспективи співпраці з Єгиптом. Крім того, за два місяці напрацювали законопроект про реструктуризацію боргу, який передбачає відстрочку.
 
Олександр Кривоконь гендиректор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства
 
Для чого цей закон приймається? Ми хочемо не списати суму, це не так, як було прийнято по "Антонову" і "Південмашу", ми сьогодні морозимо цю суму на 5 років, починаємо виплачувати по 440 у квартал, а після 5 років починаємо гасити. Але ми просимо списати пеню і штрафи. Тепер, що стосується, коли збираємося це гасити. Сьогодні ви повинні зрозуміти, що ми цю суму не погасимо ні по державі, ні по зарплаті. Сьогодні стратегія заводу – це виживання.
 
Тож надалі, говорить Олександр Кривоконь, чекають ухвалення цього закону, а ще шукають інвестора, який би завантажив та допоміг зберегти підприємство. Крім того, у планах – модернізація літаків Ан-74 та Ан-140. Частину потужностей заводу, можливо, доведеться перепрофілювати.