Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

30.10.2018 09:47   -
Автор:

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Товариство з обмеженою відповідальністю
«Харків‑Еко», код 36626459
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
Юридична адреса: 61099, м. Харків, вул. Лодзька, 7 А
Тел./ф. (057) 754‑65‑75, 7-199-885
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи
Планована діяльність, її характеристика.
Передбачається розміщення ділянки по утилізації ртутьвмісних відходів і виробництва ртуті по вул. Лодзькій, 7‑А в м. Харкові. В процесі утилізації в якості сировини використовуються ртутьвмісні відходи, які надходять на ТОВ «Харків‑Еко» від підприємств і установ України, а також відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності.
На майданчику розміщено: склад, виробнича дільниця. Доставка на склад здійснюється спеціалізованим автотранспортом організації.
Технічна альтернатива 1 — збирання та зберігання ртутьвмісних відходів без їх утилізації.
Технічна альтернатива 2 — відсутня.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи
61099, м. Харків, вул. Лодзька, буд. 7‑А.
Оскільки реконструкція відбувається на діючому підприємстві, територіальні альтернативи не розглядались.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Одне із головних завдань підприємства — поліпшення екологічної обстановки в регіоні. Актуальність проблеми утилізації ртутьвмісних відходів в Україні останнім часом зросла. Деякі підприємства проводять обробку відходів, але закінченого циклу виробництва, з випуском готової продукції, жодне з них не має. В результаті цієї діяльності утворюється менша кількість відходів, але з більш високою концентрацією ртуті (або сполук ртуті, які також є відходами першого класу небезпеки). Ці відходи, в кращому випадку, зберігаються на складах в герметичній тарі, чекаючи того моменту, коли з'явиться можливість їх утилізувати. До завдань даної ділянки входить контроль якості виконуваних робіт, якості готової продукції і постійне вдосконалення технології виробництва, з метою зменшення втрат ртуті і скорочення кількості відходів, що видаляються.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
На майданчику розміщено: склад, виробнича дільниця. Доставка на склад здійснюється автотранспортом спеціалізованої організації.
Річна продуктивність ділянки становить:
— утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп — 624 тис. шт;
— утилізація ртуті відпрацьованої металевої — 2425 кг;
— утилізація інших ртутьвмісних відходів — 2750 кг;
— випуск ртуті марок Р0, Р1, Р2, Р3—2587,5 кг.
Суть технологічного процесу утилізації ртутьвмісних відходів полягає у витяганні ртуті з відходів шляхом термічної демеркуризації, отримання товарної продукції (ртуті) і видаленні знешкоджених відходів.
Основні стадії технологічного процесу: приймання відходів; підготовка відходів до термічної демеркуризації; термічна демеркуризація відходів з доведенням вмісту ртуті в них до ГДК; витяг ртуті з технологічних газів; очищення отриманої ртуті до якості, відповідного вимогам ГОСТ 4658-73 «Ртуть. Технічні умови», упаковка і реалізація; витяг із знешкоджених відходів корисних компонентів з метою використання їх як вторинної сировини; видалення знешкоджених відходів.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
Встановлюються відповідно до діючого законодавства України у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-2/20497 від 07.05.2018 р. розмір санітарно-захисної зони прийнятий 300 м.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
Дільниця буде розміщена у існуючій будівлі, територія не потребує еколого-інженерної підготовки.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
клімат і мікроклімат — немає;
повітряне середовище — можливі викиди (викид) забруднюючих речовин в атмосферу від технологічного обладнання дільниці, автотранспорту; можливе шумове навантаження;
водне середовище — немає;
ґрунт — можливий короткочасний вплив на період будівництва, при експлуатації не передбачається;
рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти — немає;
оточуюче соціальне середовище — тимчасові незручності при проведенні будівельних робіт; позитивні впливи — створення нових робочих місць (при будівництві та експлуатації);
оточуюче техногенне середовище — немає.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля — Пункт 8 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав) — підстави відсутні.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» з урахуванням сфер, джерел та видів можливого впливу на довкілля.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля — це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Ліцензія на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, що видається Міністерством екології та природних ресурсів України
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерства екології та природних ресурсів України: вул. Митрополита Василя Липківського, 35, м. Київ, 03035, Відділ оцінки впливу на довкілля.
Начальник відділу Шимкус Марина Олександрівна, тел.: (044)206-520-89, (044) 206‑37‑15, (044) 206‑31‑64, email: [email protected].