Диспетчери «1562» за півтора місяця прийняли понад 50 тисяч звернень харків’ян
Інформаційно-диспетчерська служба «1562» з 29 квітня по 15 червня зареєструвала 50,2 тис. повідомлень від мешканців міста Харкова. Про це повідомляють Харьковские известия.
Так, 48,8 тис. звернень надійшли телефоном та 1,4 тис. – через оновлений вебпортал служби. Понад 36,7 тис. повідомлень вже відпрацьовані комунальними службами міста, на розгляді залишаються близько 13 тис. звернень.
Нагадаємо, через портал «1562» харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті.
Також за цей період було оприлюднено 5,4 тис. оголошень про аварійні та планові відключення послуг з питань електропостачання, гарячого та холодного водопостачання, газифікації та ліфтового господарства. Щоб бути проінформованими про відключення, мешканці можуть самостійно отримати таку інформацію на порталі «1562» у розділі «Оголошення служб» та через чат-бот у телеграм.
ОСТАННІ НОВИНИ
- «Практично кожного дня вибухи». Ігор Терехов продовжує розповідати правду міжнародній спільноті (відео)
- На Харківщині поліцейські оперативно розшукали неповнолітню
- Майже жодного вцілілого вікна. Харківські комунальники усувають наслідки «прильотів» (відео)
- У Харкові діє програма “Доступні ліки”
- У Харкові чоловік обіцяв допомогу з підробкою документів для ухилення від військової служби