Під Чугуєвом кожедубівці розпочали учбові польоти

13.04.2013 20:40   -
Автор:

Олексій Зубрицький курсант четвертого курсу

-На третьем курсе я отлетал летную программу. Выполнил один тренировочный полет, без инструктора, в задней кабине. На данной летной программе- это мой первый полет, контрольный.

Хлопець розповідає: кожен політ для нього особливий, незабутній. Про ці моменти нагадують і традиції, які склались протягом багатьох років у курсантів-кожудубівців.

Олексій Зубрицький курсант четвертого курсу

-Когда заруливаешь на стоянку твои товарищи кладут тебе под переднее колесо пачку сигарет и ты должен ее переехать. Потом ты расписываешься на этой пачке сигарет и она остается с тобой на всю жизнь.

Спочатку курсанти-льотчики підкорюють небо з інстрУкторами. НалітАють в середньому по сімдесят годин, тоді можуть самостійно керувати гвинтокрилом. Олександр Карпач нещодавно був новачком у цій справі. Тепер він інструктор. Каже: під час польотів з курсантами курйози трапляються рідко.

Олександр Карпач льотчик-інструктор

-Конечно это не свойственно для человека находится в небе,  человек привык ходить по земле. Но все таки они летчики, они проходят подготовку специальную, профотбор, медосмотр. То есть в принципе все хорошо.

Євгенія Кутнова кореспондент

-Підкорити небесений простір під силу не кожному. Але мрії збуваються. Зараз я вперше сяду на літак, ще й військовий. Політ обіцяють незабутній.

Для журналістів влаштували сюрприз- політ на АН-26.

З висоти милуємось красою. Враження- неймовірні. Приземлившись на землю, перші хвилини не можемо прийти до тями. Ноги тремтять, дух перехопило, і в думках ти все ще у небі. От тільки такі польоти для української авіації- витратні,-кажуть фахівці. З кожним роком дедалі складніше стає готувати майбутніх льотчиків. Дають про себе знати проблеми з фінансуванням.

Андрій Алімпієв в.о. начальника університету повітряних сил ім.І.Кожедуба

-На протяжении долгих лет общий обьем финансирования, вот именно летной подготовке, как самой дорогостоящего момента, был чуть-чуть сокращен. От ста процентов чуть поменьше. В этом году планируем, чтобы четвертый курс закончил обучение с налетом шестьдесят-семьдесят часов с выполнением задач боевого применения.

У Чугуєві кожедубівці відпрацьовують керування літаками, вертольотами. У серпні на них чекає іспит. Якщо складуть, то стануть штурманами транспортної авіації, офіцерами бойового управління.