Під Чугуєвом кожедубівці розпочали учбові польоти
Олексій Зубрицький курсант четвертого курсу
-На третьем курсе я отлетал летную программу. Выполнил один тренировочный полет, без инструктора, в задней кабине. На данной летной программе- это мой первый полет, контрольный.
Хлопець розповідає: кожен політ для нього особливий, незабутній. Про ці моменти нагадують і традиції, які склались протягом багатьох років у курсантів-кожудубівців.
Олексій Зубрицький курсант четвертого курсу
-Когда заруливаешь на стоянку твои товарищи кладут тебе под переднее колесо пачку сигарет и ты должен ее переехать. Потом ты расписываешься на этой пачке сигарет и она остается с тобой на всю жизнь.
Спочатку курсанти-льотчики підкорюють небо з інстрУкторами. НалітАють в середньому по сімдесят годин, тоді можуть самостійно керувати гвинтокрилом. Олександр Карпач нещодавно був новачком у цій справі. Тепер він інструктор. Каже: під час польотів з курсантами курйози трапляються рідко.
Олександр Карпач льотчик-інструктор
-Конечно это не свойственно для человека находится в небе, человек привык ходить по земле. Но все таки они летчики, они проходят подготовку специальную, профотбор, медосмотр. То есть в принципе все хорошо.
Євгенія Кутнова кореспондент
-Підкорити небесений простір під силу не кожному. Але мрії збуваються. Зараз я вперше сяду на літак, ще й військовий. Політ обіцяють незабутній.
Для журналістів влаштували сюрприз- політ на АН-26.
З висоти милуємось красою. Враження- неймовірні. Приземлившись на землю, перші хвилини не можемо прийти до тями. Ноги тремтять, дух перехопило, і в думках ти все ще у небі. От тільки такі польоти для української авіації- витратні,-кажуть фахівці. З кожним роком дедалі складніше стає готувати майбутніх льотчиків. Дають про себе знати проблеми з фінансуванням.
Андрій Алімпієв в.о. начальника університету повітряних сил ім.І.Кожедуба
-На протяжении долгих лет общий обьем финансирования, вот именно летной подготовке, как самой дорогостоящего момента, был чуть-чуть сокращен. От ста процентов чуть поменьше. В этом году планируем, чтобы четвертый курс закончил обучение с налетом шестьдесят-семьдесят часов с выполнением задач боевого применения.
У Чугуєві кожедубівці відпрацьовують керування літаками, вертольотами. У серпні на них чекає іспит. Якщо складуть, то стануть штурманами транспортної авіації, офіцерами бойового управління.