Без нового тарифа работа трамвайных и троллейбусных депо под угрозой — Профсоюз работников автотранспорта и дорожного хозяйства

20.02.2019 12:31   -
Автор:
Жорстка нестача кадрів. У міських трамвайних та тролейбусних депо не вистачає понад півтисячі водіїв. І це не говорячи про інші спеціальності, розповідають у Харківській облорганізації Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України. Люди не хочуть працювати за низькі зарплати, навіть при тому, що підприємства пропонують значущі пільги на сплату за  житлово-комунальні послуги. Через здорожчання вартості електроенергії на п'ятнадцять відсотків з початку року, паливно-мастильних матеріалів, підвищення прожиткового мінімуму — депо були вимушені звернутись до мерії з проханням змінити тарифи на проїзд. 
 
Алла Макєєва голова Харківської обласної організації Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України
 
Областная организация профсоюзов полностью поддерживает это решение, хотя это не популярная мера и мы заранее просим извинения у жителей города Харькова. Мы призваны защищать трудящихся нашей отрасли. Средняя заработная плата работника электротранспортных депо составляет в Харькове чуть более 7 тысяч. Хотя в Днепропетровской области, Виннице, в Киеве и в целом по Украине размер средней заработной платы гораздо выше.
 
Молодь на ці спеціальності, пояснює Алла Макєєва, взагалі не йде. До того, ж це надзвичайно важка праця та відповідальна. Чимало людей не витримують такого графіку, коли для того, аби вчасно вийшов транспорт на маршрут — доводиться вставати о третій, четвертій ранку. До того ж, інколи водії самі виступають і кондукторами. 
 
Алла Макєєва голова Харківської обласної організації Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України
 
Вы помните случай в Тернополе, когда у нас полностью троллейбусное депо пришло к мэру и сказали, что не будут работать пока зарплата не будет 25 тысяч. Так это Тернополь, где количество жителей меньше, работать не будут. Еще, конечно, имеет большой фактор то, что надо ремонтировать состав. Отсутствие повышение тарифа приведет к тому, что предприятия станут. И у нас абсолютно некому будет работать в предприятиях горэлектротранспорта, потому что водители не хотят уже работать за 7 тысяч. Понимаете, они бегут в другие города Украины.
 
Протягом останніх років, зазначила Алла Макєєва, у місті значно покращився стан тролейбусів та трамваїв. Їх ремонтують, а ще почали збирати трамваї власного виробництва. І на все це потрібні значні кошти, що теж формують тариф. При цьому наразі депо працюють у збиток. Також аби покращити стан трамвайного та тролейбусного парку місто заключило договір з європейськими банками. Він передбачає закупівлю нової техніки, що скоро має виїхати на вулиці міста.