Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

23.02.2017 00:59   -
Автор:
Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад у Департаменті територіального контролю Харківської міської ради:
— головного спеціаліста — юрисконсульта сектору правового забезпечення земельного контролю відділу правового забезпечення (2 посади);
— головного спеціаліста відділу обстеження земельних ділянок;
— головного спеціаліста відділу самоврядного контролю за використанням земель;
— головного спеціаліста сектору інспекційної роботи Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати основним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Спеціальні вимоги:
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — юрисконсульта сектору правового забезпечення земельного контролю відділу правового забезпечення повинні мати вищу юридичну освіту.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору інспекційної роботи Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю повинні мати вищу освіту у сфері будівництва та архітектури.
Особи, які відповідають зазначеним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, м-н Конституції, 7, 3-й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760-73-23, 760-76-53.