Заплатил за домофон, а услугу не получил. Что делать?

14.11.2014 19:31   -
Автор:

Вулиця Жовтневої революції, будинок сто сімдесят. Мешканці розповідають, що вже півроку трубки домофонної системи у домі працюють з перебоями.

Алла Салюкова мешканка будинку

Мы вызываем, даем заявки, 15-62, они говорят, мы вам поможем.

Майстер приїжджає, – кажуть люди, лагодить, але через деякий час телефонні трубки знову не працюють.

Любов Колкова мешканка будинку

Приедет домофонщик, кому-то сделает, у кого-то начнет работать, а у кого-то повредит и вот так вот изо дня в день. Мне приходится вечером выходить и открывать входную дверь, мне невозможно вызвать врача, скорую помощь. Это же связано именно с этим.

Людмила Степанчук мешканка будинку

У меня продолжительное время не работал домофон. Наконец-то пришел мастер, отремонтировал, это было в конце сентября. Сегодня домофон снова не работает.

Мешканці будинку розповідають, що вчасно слачували за послугу. Однак останні кілька місяців перестали це робити.

Тамара Стельмах мешканка будинку

Вот, пожалуйста, смотрите, два месяца я не платила, потому что у нас уже пол года не работает домофон, но я все равно платила. Последние два месяца я не плачу, потому что я должна платить за то, что я получаю.

Домофонні системи цього дому, як і всіх інших будинків комунальної власності, обслуговує підприємство "Харківміськліфт". Там підтвердили інформацію, що заявки надходили. У деяких квартирах, дійсно, не працюють телефонні трубки. Але запевнили, що протягом короткого часу все полагодять. Адже причина ще й в тому, що у цьому будинку треба повністю міняти всю систему. Не вистачало необхідного обладнання. Такі випадки,- повідомили у профільному департаменті, поодинокі у районах.

Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства

За время работы "Горлифта" мы приняли больше двадцати пяти тысяч заявок. Сегодня не отработано и не решено порядка семиста заявок. То есть это заявки, которые были от жителей по неработающим трубкам, в основном это касалось квартирных заявок.

Тож і надалі, -каже Роман Нехорошков, якщо у абонентів виникли подібні проблеми, необхідно звертатись до диспетчерської служби п'ятнадцять шістдесят два. І працівники "Харківміськліфту" полагодять систему. Обіцяють, у короткий термін.