Замовити довідку в Єдиному дозвільному центрі можна буде навіть за телефоном

11.01.2013 18:07   -
Автор:

Світлана Чаговець дозвільний центр відвідувала двічі. Виникла необхідність отримати дозвіл на спецводокористування.

Світлана Чаговець відвідувач Єдиного дозвільного центру

-Я единственный раз сюда приехала, у меня приняли документы. Вот сегодня я собираюсь получить, во всяком случае вчера мне позвонили, что наш документ готов.

Отримала документ. Поставила свій підпис. Тепер, каже жінка, займатиметься справами впровадження задуманого. Така система видачі дозвільних документів, перелік яких складає близько ста п"ятдесяти, діє в Єдиному дозвільному центрі з початку минулого року і вже себе повністю виправдала.  

Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник директора департаменту – начальник управління підприємництва та дозвільних процедур Департаменту підприємництва та споживчого ринку

-На первое января 2013 количество обратившихся в единый разрешительный центр порядка 90 тысяч, что на 41% больше по сравнению с аналогичным периодом 2011 года. Эти данные говорят о том, что существует доверие наших предпринимателей к тем действиям, которые осуществляются городской и областной властью.

А ще центр розширив перелік надання адміністративних послуг за принципом "єдиного вікна". В одному приміщенні тепер об'єднано роботу підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та Харківської міської ради, які надають майже дев'яносто різних адміндокументів. А через впровадження тут електронної системи документообігу, електронних кабінетів заявник зможе повністю контролювати розгляд своєї дозвільної справи і строк видачі документів.  

Лариса Охматенко відвідувач Єдиного дозвільного центру  

-Ровно 2 минуты. Я зашла сейчас взяла номерки и сюда зашла. Сегодня подаю и через 2 дня я получу их. Так что здесь всё быстро.

Щоб не порушувались права заявників праця співробітників центру – під наглядом громадських спостерігачів. В них зауважень немає.  

Ганна Маковєєва юрисконсульт громадської організації

-Дело в том, что к нам даже не подходят люди. Если бы были какие-то жалобы, наверное люди бы обращались к нам. подходили. Наверное налаживается какой-то европейский уровень развития. Это позитивно.

Натомість задача ще більш удосконалити роботу центру, зазначає керівництво. Планують створити по всім райнам міста філії, а також організувати систему "швидких послуг", коли довідку можна буде замовити за телефоном і прийти всього раз, щоб тільки її отримати.   

Анжела Сушко, Сергій Перець, Харьковские Известия.