Заявки про аварии на водосетях планируют принимать и в режиме онлайн

18.11.2015 14:33   -
Автор:

Віталій Панов гендиректор КП "Харківводоканал"

«Як тільки надходить заявка, вона відразу ж передається в район, де сталася аварія, підключається аварійна бригада. Щодня о 8:00 центральна диспетчерська доповідає мені про кількість поривів, про плани на сьогоднішній день щодо їх ліквідації, скільки у нас задіяно аварійних бригад, скільки техніки. Тобто, ця інформація – починаючи від генерального директора і закінчуючи аварійниками – повністю під контролем».

Крім того, залишити скаргу і записатися на прийом до керівництва "Харківводоканалу" можна буде і в соціальних мережах. А для прийомку заявок від пенсіонерів, які не користуються інтернетом, планується ввести безкоштовний мобільний номер. Поки ж діють тільки міські телефони, за якими повідомлення про аварію приймає диспетчер.

712-08-40 і 734-91-53 (вода),     -    704-14-46 і 704-14-47 (каналізація)