Захист прав споживачів

11.02.2013 18:45   -
Автор:

Ольга Тарасова і досі забути не може, як одного разу придбала в крамниці новенькі демісезонні чоботи. Витратила близько трьох тисяч гривень. Але вже на другий день із взуттям трапилася неприємна історія.

Ольга Тарасова харків'янка

-И буквально на второй день у меня каблуки отвалились. Ну сапоги вроде бы и фирменные и хорошие, ну не знаю, с чем это связано.

Після цього Ольга відразу звернулася до магазину з проханням поміняти товар або повернути гроші, але там навідріз відмовилися з нею розмовляти. Тож жінка вирішила написати заяву до інспекції із захисту прав споживачів.

Ольга Тарасова харків'янка

-Они отреагировали и я тогда пошла в магазин и мне вернули деньги.

Заяв щодо придбання неякісних товарів або отримання неналежних послуг від початку року до інспекції надійшло не один десяток. Близько дев'яносто відсотків з усіх цих скарг вирішуються на користь споживачів.

Світлана Калачова заступник начальника інспекції з захисту прав споживачів

-В основном жалобы, в первую очередь, на услуги, потом телефоны, обувь, т.е. в основном на промышленную группу товаров, на ноутбуки.

Та людина може повернути назад до крамниці не тільки браковані товари,  а й просто ті, що не підійшли за кольором або якимись іншими параметрами, запевняють в інспекції. І додають, за законом на це людині дається не більше двох тижнів та при цьому треба зберігати чек та упаковку покупки. Щодо побутової техніки, на неї діє гарантія.

Світлана Калачова заступник начальника інспекції з захисту прав споживачів

-Т.е если мы приобрели товар, пользовались им,ну например, взяв тот же самый ноутбук, взяли товар, вроде бы как все замечательно, а потом в течение 10-12 дней оказалось, что там поломка, т.е соответственные 14 дней не распространяются, а сразу дорога в сервисный центр идет.

У разі, якщо гарантійний ремонт проводиться більше чотирнадцяти днів, то за кожен день його проведення за законом споживачу сплачується неустойка в розмірі одного проценту від вартості товару. Так має бути в ідеалі. Та на ділі зачасту буває інакше. Тож, якщо ви під час купівлі товару сумніваєтесь з приводу його якості, не забудьте в продавця взяти гарантійний талон на нього та дізнатися про адресу та назву фірми, якій належить товар. Лише за допомогою цього кожен споживач у випадку придбання неякісного товару може поміняти його на інший або отримати назад свої гроші.

Олександра Суфіянова