За рік на провайдерів надійшло понад 2000 скарг
Зинаїді Пасічник життя нема через провайдерів. Дев"ятий поверх, на якому мешкає жінка оплутаний телевізійними дротами. Скоро навіть з квартири ніяк вийти буде, бідкається жінка. Ситуацію ускладнює ще й той факт, що на ці дроти вода з даху капає.
Зинаїда Пасічник мешканка будинку
-Ну как это, там сотня проводов висит. Ну мало ли что, какое замыкание.
Олена Мітясова кореспондент
-Павутиння із дротів картина досить типова для харківських будинків. Провайдери, тягнучи свої мережі не досить переймаються їх естетичним виглядом і чи не заважають вони людям. Комунальники будуть боротися із такими. І вже працюють над створенням єдиної комунікаційної мережі.
Проект єдиного каналу наразі комунальне підприємство "Інженерні мережі" узгоджує зі всіма інстанціями. Пізніше, каже його директор Юрій Клейшмідт, в кожному будинку, індивідуально, буде визначено, куди саме ховатимуть телевізійні дроти – до сміттєпроводів чи окремого стояку. Та поки це на стадіїї розробки – з провайдерів відповідальності ніхто не знімав. Вони мають дотримуватися нормативних документів. Якщо на провайдера поскаржилися, впродовж трьох тижнів він повинен розплутати телевізійне павутиння і навести лад у під"їзді.
Юрій Клейшмідт генеральний директор КП "Інженерні мережі"
-Если он не будет приводить свои сети в порядок, этот дом будет исключаться из договора "Сервитута", таким образом он перестанет иметь доступ к этому дому и будет обязан в установленные сроки привести подъезд в первоначальный вид.
За рік роботи, каже Юрій Клейшмідт, до комунального підприємства "Інженерні мережі" від харків"ян надійшло близько двох тисяч скарг на провайдерів. Вісімсот заявок з них задовольнили. Провайдери за свій рахунок відремонтували під"їзди та вхідні групи. Решта звернень нині в роботі і до кінця року буде опрацьована.
Олена Мітясова, Євген Карпенко, Харьковские Известия.