За первые полгода 2012-го года служба “15-62” приняла более 27 тысяч заявок у горожан

24.07.2012 18:50   -
Автор:

Відключили воду, тече дах, застряг у ліфті чи прорвало водогін. Будь-яка проблема, що пролунала зі слухавки, фіксується та розглядається комунальниками. Всі озвучені питання – почуті.

Любов Єрохіна ,начальник інформаційно-диспетчерської служби "15-62":

-На сегодняшний день, с начала года мы приняли на службу 277500 обращений это на 73.000 больше на период 2011 года за этот же период, что на 36 % больше. Процент выполений, который идут по этим обращениям 94 %.

У службі працює двадцять шість диспетчерів. Програмне забезпечення "15-62" є унікальним для України. Ретельно зібрана і систематизована історія кожного будинку. З цього і формуватимуть електронні паспорти, за якими можна буде ще оперативніше реагувати на комунальні негаразди, ефективніше використовувати матеріальні та людські ресурси. Адже, аварію легше попередити аніж ліквідовувати. Статистика показала – частіше до служби 15-62 телефонують мешканці Дзержинського та Московського районів. Проблеми, що хвилюють городян, носять переважно сезонний характер.

Любов Єрохіна, начальник інформаційно-диспетчерської служби "15-62":

-Если на улице идёт дождь, то конечно обращения все идут по течи ливнёвок, по кровлям если заливает кого-то, ветер – это сломанные деревья. Сейчас упор идёт на заявки, которые касаются больше благоустройства дома, улицы, города.

Про виконання кожного звернення служба дізнається вже від заявника. Працює "15-62" цілодобово, без перерв та вихідних. Крім того, будь-який користувач інтернету може відправити заявку через сайт служби. Там також можна подивитися карту, де зазначаються всі заявки конкретно щодо будинку.

Ігор Бескровний, Ігор Луханін ,Харьковские Известия.