В Салтовском трамвайном депо занимаются модернизацией подвижного состава

20.05.2016 12:27   -
Автор:
Салтівське трамвайне депо. Робочий день його співробітників починається ще коли більша частина городян спить. Саме в цей час водії та контролери першої зміни виходять на маршрути.
 
Галина Лиман водій трамвайного маршруту № 23
 
Мы уже в депо в полпятого. Начинаем работать. Принимаем вагон, как положено, и везем людей. Люди благодарят, иногда ругают. Но это жизнь.
 
Робота є, як результат є і гроші. Незважаючи на гучні заяви в мережі депутатів "Самопомочі" про заборгованості, перебоїв із зарплатою на підприємстві не пам"ятать вже багато років. 
 
Віктор Оклей слюсар-електрик Салтівського трамвайного депо
 
Лет 6 назад были большие перебои. По полгода зарплату не получали тогда. Мы бастовали. То сейчас проблем нет вообще даже. Платят 2 раза в месяц. Зарплату и аванс.
 
Мінімальна зарплатня водія, розповідає директор Салтівського депо Владислав Приймак, тисячі з 3 гривень. Та це не межа. Максимум можна отримати завдяки виконаному і перевиконаному плану.
 
Владислав Приймак директор КП "Салтівське трамвайне депо"
 
Есть люди, которые получают и по 6, и даже по 8 тысяч. Все зависит от того, сколько человек работает и как он, самое главное, выполняет плановое задание \скл\ В первую очередь, это скоростные режимы, это культура обслуживания пассажиров, недопущения жалоб со стороны пассажиров.
 
За зразкову роботу та додадковий час виплачують премії та надбавки всім без виключення співробітникам депо.
 
Віктор Оклей слюсар-електрик Салтівського трамвайного депо
 
Бывает, я и вечером задерживаюсь до 8. Вообще рабочий день с 8 до 5 у меня – нормированный рабочий день. Но бывает, что надо. А надо, значит надо. – Но это же все оплачивается? – Конечно, это все оплачивается.
 
І хоча гроші тут виплачують справно, в депо все одно є певні проблеми. Вони, розповів під час інспекції КП заступник міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водовозов, здебільшого стосуються рухомого складу. Зі 140 одиниць трамваїв значна частина потребує ремонту. Однак ця та інші проблеми не тільки на Салтівському, а й по всіх інших підприємствах. Та їх в місті намагаються вирішити. 
 
Євгеній Водовозов заступник міського голови з питань інфраструктури міста
 
Мы занимаемся большим количеством вопросов предприятий. мы ведем переговоры с банками о закупке, с теми же ЕБРР о закупке троллейбусов. Мы выделяем деньги второй год подряд, мы попробовали в прошлом году капитальные ремонты, и в этом запланировали капитальный ремонт 50 вагонов. Это беспрецедентный абсолютно объем.
 
На модернізацію ставлять ось такі вагони. Завдяки професійній роботі колективу за тиждень трамваї виглядають так. Їх оновлюють до невпізнаваності. 
 
Віктор Оклей слюсар-електрик Салтівського трамвайного депо
 
Мы снимаем все электрооборудование. Частично меняем электропроводку, механики тележки делают, разбирают. Маляры – покраска. Плюс салон. Вы видели, какие салоны красивые. Кузовщики занимаются салоном.
 
Модернізовані вагони виходитимуть на лінії поступово. До кінця року в мерії обіцяють капітально відремонтувати і рейки в кількох районах Харкова.