В МОН подвели итоги первой недели вступительной кампании

08.07.2019 13:52   -
Автор:
За перший тиждень вступної кампанії 2019 абітурієнти створили майже 120 тисяч електронних кабінетів. Це понад 70% від очікуваної кількості цього року, повідомили в Міністерстві освіти та науки. Загалом же цього року планують, що буде близько 160 тисяч електронних кабінетів. Електронні ж заяви до вишів вступники можуть подавати вже з 10 липня. 
 
Олег Шаров гендиректор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН 
 
Я хочу підкреслити: 10 липня почнеться прийом заяв, однак можливість створення електронних кабінетів буде відкрита й надалі, вона нікуди не зникне. Цього року створювати електронні кабінети можна буде аж до 30 серпня. Але зверніть увагу: прийом заяв на бакалавра та наскрізного магістра триватиме до 22 липня для тих, хто вступає лише за сертифікатами ЗНО чи творчими конкурсами, складеними з 1 до 10 липня. До 16 липня – для тих, хто вступає на основі співбесіди, вступних іспитів чи творчих конкурсів. 
 
За перший тиждень після старту реєстрації електронних кабінетів, на гарячу лінію МОН надійшло майже 7,5 тисяч дзвінків від вступників та їхніх батьків. Також отримано більш як 3,5 тисячі електронних звернень. Найчастіше питання стосуються реєстрації кабінетів, термінів вступної кампанії, роз’яснення щодо пільг, видачі документів про освіту.
 
Міністерство освіти та науки
 
Зокрема, під час створення кабінетів повторюються такі проблеми:
 
– неправильно вказані адреса електронної пошти  та/або пароль 
 
– неправильно вказані дані документа про повну загальну середню освіту (наприклад, серію документа необхідно вносити в англійській розкладці);
 
– є розбіжності між даними, вказаними у документі про повну загальну середню освіту та сертифікаті ЗНО
 
– помилка під час активації електронного кабінету з мобільного пристрою 
 
– в електронному кабінеті з’являється повідомлення, що вступника не ідентифіковано як громадянина України через помилку в типі паспортного документа.
 
Виришити ці питання можливо й у профільній групі в Фейсбуці «Вступ 2019».  Наразі вона налічує більше 6 тисяч учасників.