В мэрии усилят контроль над оперативным выполнением обращений харьковчан

13.02.2018 16:40   -
Автор:
Рішення проблем харків'ян за всіма напрямками. Міська влада вирішила посилити контроль над термінами розгляду звернень громадян. Таке рішення було увахлено на робочій нараді в мерії. У ній взяли участь директори профільних Департаментів, а також голови адміністрацій районів міста. Перший заступник Харківського міського голови Ігор Терехов зазначив, що діалог між владою та городянами завжди повинен бути конструктивним. 
 
Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови
 
Очень важным является взаимодействие между городской властью и жителями города. Мы реагируем на каждое обращение. Сегодня на совещании мы рассматривали как выполняются обращения к Харьковскому городскому голове, как сделать алгоритм, чтобы как можно быстрее реагировать на все обращения граждан. Хочу сказать, что мы очень серьёзно работаем над тем как нам быстрее реагировать на обращения людей, чтобы действительно сделать жизнь комфортней. И для того чтобы каждая из служб понимала что она делает, как она реагирует на обращения граждан и была обратная взаимосвязь между жителями и городской властью. 
 
Зі своїми питаннями городяни можуть звернутися у різний спосіб, зазначає Ігор Терехов. Письмово в адміністрації районів, безпосередньо до мерії. Або зателефонувати до міської диспетчерської служби "15-62".  Також у місті працює програма "Фотоскарга меру". Нею минулоріч скористалися 3 526 городян, саме стільки фотозвітів надійшло на електронну адресу міськвиконкому. З яких 51% вирішено, 49 % – в роботі. З заявниками підтримується постійний зв'язок працівниками профільного Департаменту. Також розповісти про проблему городяни можуть заповнивши відповідну електронну форму на сайті мерії.
 
Олексій Артикуленко директор Департаменту контролю
 
На сегодняшний день интернет горячая линия городского головы насчитывает 10 944 обращения. Из которых решено и разъяснено 57%. Периодически возникают вопросы отработки. 43% нерешённых, но они на сегодняшний день в работе. Контрольно-аналитический отдел отзванивается к каждому заявителю. Перепроверяется выездом на место качество выполнения работ и закрывается заявка. Либо же продолжается над ней работа. 
 
Зі своїми запитаннями городяни можуть звернутися і особисто до очільника міста на його прийомах, що відбуваються на регулярній основі. Так, 1 545 звернень було направлено Геннадію Кернесу минулоріч. 58% з яких вже вирішено, 39 наразі в роботі. Ще один вид зв'язку між мером та городянами є його офіційна сторінка у мережі фейсбук. Насьогодні городяни надіслали 529 повідомлень. З яких 48% вирішено, 43 в роботі, звітують в міськвиконкомі. Та головне, наголошує перший віце-мер Ігор Терехов, це якість виконаних робіт.
 
Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови
 
У нас состоялся жёсткий, серьёзный разговор именно с теми Департаментами, которые недостаточно хорошо, на мой взгляд, выполняют поставленные задачи по обращению граждан. Я думаю, что в этом вопросе мы наведём порядок!