В Харькове вводят единую систему установки и обслуживания домофонов

11.10.2013 17:41   -
Автор:

Сьогодні близько десяти тисяч харківських під"їздів обладнані домофонами. Їх обслуговують різні приватні компанії. Практично всі вони працюють без договорів із "Жилкомсервісом". Це значить, що робота в комунальних будинках проводиться незаконно. Ще одна проблема "співпраці" з приватними компаніями – часто лікарі швидкої чи міські аварійні служби не мають доступу у під'їзди.

Іван Климчук співробітник КП "Харківські тепломережі"

-В ночное время – это нереально. А в пятиэтажках бывает 1-2 домофона, вот сегодня полдня, полчаса звонишь, чтоб туда попасть.

Тож відтепер домофонне господарство упорядковують, щоб була єдина система встановлення та обслуговування пристроїв. Відповідне рішення депутати ухвалили на останній сесії міськради. Таку роботу готові взяти на себе співробітники "Харківміськліфту". Однак фірми, які працюють нині і обслуговують будинки, залишаться. Але за умови дотримання всіх норм і вимог нового порядку.

Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства

-Так же мы расчитываем на то, что так же, как операторы кабельных сетей и интернет-провайдеры, они будут принимать участие в содержании, обслуживании и ремонте подъездов и входных групп, где, собственно, и установлены эти домофоны и двери.

Тим часом конструктори "Харківміськліфту" вже представили нові технічні розробки в домофонній системі. Показують пробний зразок – двері та переговорний пристрій. Зазначають – тут впроваджено цілу систему – і освітлення, і управління ліфтом, і зв"язок з єдиним диспетчерським центром. Завдяки цьому, буде можливо відкрити домофон будь-якого під'їзду з центрального пульта.

Леонід Зайденварг розробник нової домофонної системи

-Мы можем установить голосовую связь с ПУ подъезда, с ПУ входа в лифтовую, т.е. перед входом в лифтовую стоит переговорка, с ПУ механика внутри. И ряд других функций.

Встановлення нових під"їздних дверей і переговорних пристроїв для городян буде безкоштовним. Гроші виділятимуть з міського бюджету. А от тариф за обслуговування, за словами Романа Нехорошкова, введуть до загальної квитанції з оплати комунальних послуг. Він буде єдиним для всіх.

Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства

-Жители выиграют не только с точки зрения самой услуги, но и точки зрения того, что в самом подъезде будет наведен порядок, и входная группа, в которую входит дверь и домофон, она тоже будет отремонтирована.

"На пробу" багатофункціональні домофони до кінця року встановлять у чотирьох десятках під"їздах на Нових Домах. З часом запровадити нову модель пристроїв планують по всьому місту.