В Харькове разрабатывают концепцию молодежного бренда

23.10.2019 13:38   -
Автор:
Долучити молодь до суспільного життя та зацікавити політикою місцевих влад. Саме така мета проведення молодіжного форуму в рамках Європейського тижня місцевої демократії. Цьогріч на конференцію до Харкова з'їхалися більше 50 студентів з усієї України. 
 
Аліна Філімонова заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва
 
Ежегодно мы проводим это мероприятие, уже пятый раз участвуем в данной инициативе Совета Европы. В этом году неделя местной демократии посвящена тематике построения доверия. Молодежь — это основополагающий элемент демократического общества. Для чего мы это делаем? Для того, чтобы наша молодежь могла развиваться. Для того, чтобы идеи имплементировались в жизнь именно в Харькове, ну а потом уже масштабировались на всю Украину. 
 
Спеціалісти з Франції та Німеччини провели для молоді майстер-класи з прав людини. Лекції проходили у ігровому форматі та кожен учасник зміг долучитися до обговорення нагальних питань. Конференція привабила не лише етнічних українців, а й студентів, які приїхали до Харкова на навчання із-за кордону.
 
Крістіан студент ХННІ "Університет банківської справи"
 
Я цікавлюся питанням прав людини, бо ми щодня стикаємося з їх порушенням. І цей майстер-клас дав мені необхідні інсайти, аби глибоко дослідити це питання та зрозуміти, як це реалізується у Харкові. А Харків і Україна дуже гостинні до іноземців. 
 
Максиміліан Дайнляйн представник Бюро з прав людини (м.Нюрнберг, Німеччина)
 
Я вважаю дуже важливим те, що у вас дуже активне міське життя. І в ньому беруть участь люди незалежно від того, з якої країни вони приїхали, якою мовою розмовляють та чим цікавляться. Необхідно для них створити відкритий простір. І для українців за кордоном дуже важливо об'єднуватися. Сьогодні на майстер-класі ми почули багато ідей від мотивованої молоді. Тому важливо їх почути та створювати такі проекти, як молодіжний бренд. 
 
Як раз розробка Бренду української молоді стала одним із нагальних питань конференції. Завдання цього бренду сформувати національні цінності та спонукати молоде покоління, навіть після навчання за кордоном, повертатися до України.
 
Аліна Філімонова заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва
 
Что мы хотим — это привлечь украинскую молодежь, прежде всего ту украинскую молодежь, которая обучается в других странах, потому что известно, что проблемой сейчас является утечка мозгов, миграция студентов, миграция молодежи. Мы хотим их объединить под общим брендом украинской молодежи, создать общую платформу для сотрудничества, чтобы они могли общаться, чтобы они могли обсуждать общие проекты, чтобы они могли, независимо от места своего расположения, привносить нечто в развитие украинского общества.
 
Максиміліан Дайнляйн представник Бюро з прав людини (м.Нюрнберг, Німеччина)
 
Це хороший старт та чудова можливість обговорити спільні ідеї, плани на майбутнє і великі проекти. Ви добре все організували, і, я думаю, ми будемо співпрацювати не один рік. Створення бренду привабить і українців, і іноземців приїздити до Харкова, навчатися тут і, можливо, знайти тут другу домівку.
 
Презентація Бренду української молоді відбудеться 24 жовтня.