Украинская авиация на грани катастрофы. Кто и как собирается решать проблему?

24.03.2016 16:31   -
Автор:
Один з цехів авіаційного підприємства. Тут на висококласному сучасному обладнанні виготовляють комплектуючі для літаків. Ось це, наприклад, корпус для насосорегуляторів – запчастин, які регулюють подачу палива в двигун авіалайнерів. Незважаючи на те, що у Харкові виготовляють такі надскладні механізми, авіаційна галузь Першої столиці, як і країни в цілому, у неабиякій скруті. 
 
Віктор Попов голова ради аерокосмічного кластера
 
Раньше было министерство, было агентство по авиационной промышленности. На сегодняшний день этих государственных структур нет. Они ликвидированы. С 1 января 2016 года нынешнее правительство отменило абсолютно все льготы, которые существовали.
 
В авіагалузі є ще одна проблема – вже виготовлену продукцію в Україні з початку поточного року не сертифікують. А це означає – міжнародний ринок для виробників поки що закритий. Для всіх без винятку вітчизняних підприємств. Тож щоб закордон продати якомога більше вітчизняної продукції, українські компанії об"єдналися в єдине ціле – регіональний аерокосмічний кластер під назвою "Мехатроніка". 
 
Віктор Попов голова ради аерокосмічного кластера
 
Одной из задач кластера создания являлось объеденить усилия предприятий над реализацией уже существующих программ, например, АН-148, АН-1158, АН-178, или созданием нового двигателя, или какой-то системы. Соединить эти усилия, направить их в одно русло для того, чтобы в конечном итоге конечный продукт вышел на рынок.
 
Працюють учасники кластеру і над питанням імпортозаміщення.  підприємства збираються переорієнтовуватися. Наприклад, у Харкові можуть поновити серійний випуск безпілотників. Єдине, що потрібно для цього – наявність держзамовлення. Тож за підтримкою "Мехатроніка" звертатиметься до уряду.