У Харкові трамвайні переїзди реконструюють за сучасними технологіями

24.11.2012 19:04   -
Автор:

Олена Юлякіна головний технолог

-Будет уплотняться это корыто, и устаонавливаться плиты железобетонные с готовыми рельсовыми каналами. Потом в этих каналах будут устанавливаться рельсы по польской технологии с применением высокоупругой элластичной массы заливочной, что обеспечит гашение шума и вибраций.

Та при створенні нового трамвайного переїзду — потрібен точний розрахунок. За цю ділянку відповідали геодезисти.

Олександр геодезист

-Очень трудно. Вот и мы работаем над этим сейчас. И ещё выносим это всё в натуру. Ответственность очень большая. Чтоб было прекрасно и ходить, и ездить.

Робочий Віталій після того як основу засипали спецсумішшю береться до її трамбування. Це була одна з важливих операцій, каже чоловік, адже після вкладання плит, вони не повинні просісти.

Віталій робочий

-Засыпается щебень, трамбуется потом нано-сетки ложатся и тоже трамбуется.

Всі шари після трамбування перевіряють за рівнем. Все повинно бути правильно, ані сантиметра вище або нижче. Після укладали залізобетонні плити, ось як ця. Одна така важить більше шести тонн. Всього їх десять.
 
Після укладання плит встановили нові рейки, вони сучасні — польського виробництва, кажуть робочі. Під час ремонту рух на цій ділянці було перекрито. Щоправда це завдавало багатьом незручності.

Ніна пенсіонерка

-Ну так что теперь делать? Всю жизнь какие-то временные неудобства. Ну и всё. А тепрь видите не будет шуметь трамваи когда они будут ехать.

Та коли вже все було зроблено — водії своїх вражень не приховували. Казали, роботи виконані якісно.
 
Станіслав автовласник

-Переезд стал мягче и комфортнее. Меньше шума при переезде, не грюкает, не стучит ничего, стало намного приятнее. Едешь как по маслу. По сравнению с тем, что было небо и земля.

Це вдалося досягнути завдяки тому, що встановлені плити підняті до рівня з дорожнім покриттям. Це забезпечує і плавний рух транспорту і зменшує рівень шуму. Та і без сучасних технологій не обійшлося. Та це не єдиний переїзд, який за останній час реконструювали в Харкові. Серед таких, які виконали за сучасними технологіями та із застосуванням нових будівельних матеріалів переїзд на перехресті вулиць Кірова та Богдана Хмельницького, а також Кірова з Московським проспектом і проспекта Гагаріна з Кірова. Таку технологію ремонту переїздів харківські будівельники позичили у своїх сусідів поляків. Подібні роботи з реконструкції зараз використовуються в східній і західній частині Європи. Та турбуються у Першій столиці і про трамвайні шляхи. Їх поступово замінюють. Так у четвер приступили до заміні полотна по вулиці Греківській. Всього планують замінити 850 метрів травмайних шляхів.  

Іван шляховий робочий

-После того как демонтируем рельсы подготовим котлован, для того чтобы восстановить по новой.

Після цього робочі стануть до монтажу нових рейок. Вони не мінялися тут років тридцять так точно, каже фахівець профільного КП Володимир Брусєнцов. Тож з часом вони прийшли у повний занепад. Та надодачу від гуркіту трамваїв страждали місцеві мешканці. З цією проблемою вони звернулися до міського голови. У мерії вирішили це питання.

Володимир Брусєнцов начальник служби шляху КП "Міськелектротранссервіс"

-Тем самым мы можем убрать полностью тот неприятный инциндент с жителями близлежащих домов, потому что постоянно были жалобы на грохот от проходящих вагонов трамваев. Поэтому я думаю в дальнейшем этого не будет. Мы приведём его в порядок, отремонтируем.

На час ремонту рух транспорт спрямували в об’їзд. І не лише приватний, а й тому числі і трамваі, і маршрутки. Завершити роботи робочі планують 7 грудня. Все : і трамвайні переїзди, і трамвайні шляхи у місті ремонтують з єдиною метою — підвищення комфорту, а головне безпеки руху транспорту.