У департаменті транспорту та з»язку поділилися своїми планами

27.12.2012 19:20   -
Автор:

Спуск Жилярді. Перехрестя вулиць Шевченка та героїв Праці. В час-пік тут завжди затори, а часом трапляються і серйозні аварії.

Вадим водій

-Один из худших перекрёстков в Харькове, как со стороны центра когда едешь на Жуковского так и с Салтовки в центр пробки и утром, и в вечернее время, и тянутся до середины моста.

Складнощі виникають і у пішоходів, які перетинають тут дорогу.

Лідія пенсіонерка

-Даже если один ряд нас пропускает, второй несется, летит на пролом, вот это ещё мы спасаемся, что трамвай, а если из автобуса выходишь и переходить нам вот там перейти тяжело.

Для покращення ситуації, для комфортного руху водіїв та пішоходів, у профільному Департаменті розробили новий проект транспортної розв"язки.

Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту

-Данная схема предполагает кардинальные изменения движения в частности кривая,которая соединяет Героев Труда с Шевченко, то вот если когда мы делаем поворот на право в сторону Салтовки, он традиционно был односторонний. Сегодня там реконструирована проезжая часть, она расширена и схема движения предполагает двухстороннее движение на данном участке дорги.

Для зручності зараз смуги розділили пластиковими відбійниками. Усі дорожні знаки та розмітка відповідають правилам безпеки. Ще одна зміна — у напрямку Героїів Праці по новій ділянці дороги водії рухатимуться однією смугою, а якщо прямувати на вулицю Шевченко буде дві смуги.

-Сейчас две полосы будут уходить все, кому нужно уйти на Шевченко налево, движение же прямо будут осуществлять только те транспортные средства, которым нужно на Сидора Ковпака, либо на Сапёрную, либо на Жуковского.

І все це запрацює третього січня наступного року. Тоді вранці включать тут і світлофори. Впродовж тижня з трьох боків перехрестя чергуватимуть інспектори ДАІ. Вони допомагатимуть водіям орієнтуватися на новій транспортній розв"язці. Загалом в місті приділяють увагу комплексному розвитку транспортної системи. Впроваджено джпс навігацію, весь рух за графіком в певні інтервали. Наразі опрацьовують систему "електронний кондуктор", що з часом має з"явитися у наземному електротранспорті. Задля цього тестували чотири види валідаторів, з них вибрали один. Наступним кроком стане дозвіл на впровадження такої системи в місті від уряду. За умови, якщо Кабмін компенсуватиме з державного бюджету витрати на перевезення пільговиків у повному обсязі. У процесі модернізації пройшла і реорганізація "Міськелектротрансу". Нещодавно господарський суд порушив справу щодо банкрутства підприємства. Воно вже давно знаходилося у складній економічній ситуації, і на сьогодні там працює лише дві людини. Сергій Дульфан зазначив, банкрутство ніяк не позначиться на якості перевезень. Люди як користувалися трамваями та тролейбусами, так і будуть користуватися. З минулого року за їхню роботу відповідають чотири транспортних депо, що були сформовані на базі Міськелектротрансу.

Анастасія Полякова, Ярослав Кононенко, Харьковские Известия