Станция метро “Победа” в Харькове готова на 50%

29.03.2012 17:11   -
Автор:

Як просувається будівництво тридцятої станції метрополітену сьогодні на власні очі побачили депутати міськради. На будівельний майданчик вони приїхали провести засідання виїздної комісії, що опікується транспортом, зв"язком та екологією. Метробудівці секретів зі зведення не робили – і повели чиновників під землю. Через майбутні вестибюлі до тонелю.

Анатолій Кравчук заступник директора  Департаменту будівництва та шляхового господарства
Мы говорим где-то до 50 % готовности отдельных видов работ, таких как строительная часть. Но есть работы, которые еще не начинались, вот допустим автоматизация, путевое хозяйство, отделочные работы

Та хоч станція поки готова тільки на половину, про неї вже говорять, що вона буде не такою як всі інші. Тут будуть пішохідні балкони замість підземних переходів і працюватимуть два ліфти для людей з обмеженими можливостями. Відрізнятиме станцію і інтер"єр. З геральдикою, орденами та яскраво-червоним обрамленням.  
 
Анатолій Кравчук заступник директора  Департаменту будівництва та шляхового господарства
Будут представлены все ордена, не медали, а ордена, все те которые получали во время Великой Отечественной войны

Показали метробудівці депутатам і серце станції. Тягову підстанцію потужністю у три Мега Вати. Для неї вже навіть трансформаторне обладнання закуплене.    

Анатолій Кравчук заступник директора  Департаменту будівництва та шляхового господарства
Поскольку этот объект самый сложный по технической части -объект пускового комплекса, то мы его приоритетно строим впереди всего. Его цикл монтирования этого оборудования наладки 8-10 месяцев
 
Амбітні плани метробудівців і щодо будівництва депо для Олексіївської гілки. Вони хочуть його звести за кільцевою дорогою до дві тисячі п"ятнадцятого року. Облаштувати планують і територію навколо станції "Перемога". Парковками та автобусним терміналом.

Анатолій Кравчук заступник директора  Департаменту будівництва та шляхового господарства
Возможно тут будет сделана автостанция, которая ну может будет дублировать ту автостанцию, которая сейчас Автовокзал на проспекте гагарина, чтобы его максимум разгрузить

Та це буде потім, а поки щоб завершити будівництво тридцятої станції необхідно ще близько трьохсот мільйонів гривень. Отримати гроші метробудівці сподіваються після коректировки держбюджету. А от чи буде харківська підземка фінансуватися подальші десять років з дня на день має вирішити Кабінет Міністрів. Урядовці планують ухвалити програму щодо будівництва метрополітенів у чотирьох українських містах. Першій столиці тоді гарантоване виділення п"яти мільярдів гривень впродовж наступних десяти років.

Олена Мітясова, Ігор Луханін, Харьковские Известия