Сердце современного мегаполиса

29.09.2012 19:47   -
Автор:

Лідія Бабро пенсіонерка:

-Тогда мне не очень нравилось, потому что здесь стояли какие-то киоски, такого на площади не должно было быть.

Тетяна:

-Тот был такой громоздкий, не вписывался, потому что на такую маленькую территорию, ведь площадь маленькая, конечно нужен более изящный.

Тому і вирішили навести тут лад. Кіоски прибрали. І прийняли рішення про реконструкцію. А ще оголосили конкурс на кращий пам"ятник, який би прикрашав цю оновлену місцину та відповідав вимогам сучасності. Автором нового монументу Незалежній Україні став скульптор Олександр Рідний. А тим часом повним ходом йшла реконструкція площі. Тут поклали нову плитку, встановили лави та італійські ліхтарі, стилізовані під листя. Подбали і про зелень – газони, дерева привели до ладу. Площа Конституції засяяла зовсім по-новому.

Софія Живадько ,пенсіонерка:

-Это несравненно с той площадью, эта больше, здесь можно и погулять и посидеть, много скамеек, где люди отдыхают, ну и конечно сам памятник – впечатляет.

Віктор:

-Прекрасно, всё чистенько, всё аккуратно, молодёжь собирается, я смотрю, по вечерам, тут подсветка,  обновление Исторического музея – это всё конечно очень прекрасно.

Доповнює неповторний архітектурний ансамбль і будівля Єпархії. Її фасад також відремонтували. Та головна родзинка цієї місцини – саме пам"ятник. Який став символом сучасної Незалежної країни. А саму площу городяни з гордістю називають – серцем сучасного мегаполісу. Тепер це улюблене місце відпочинку тисяч харків"ян.

Людмила Іванісенко економіст

-Очень красиво, со вкусом эстетика здесь во всём, нравится. Здесь очень приятно даже на 5 минут присесть, отдохнуть, полюбоваться, посмотреть на прохожих, на красоту города, который очень изменился в лучшую сторону.

Вікторія

-Стало красивей, конечно, более современно, ну тот памятник немножко устарел, конечно история, да, но сейчас новые веяния моды, да и в принципе более светлая стала площадь.

Та на цьому не зупиняються. Наразі триває реконструкція будівлі Історичного музею. Металеві конструкції для скляної прибудови вже встановили. Єдине, що поки залишається незмінним – кількість маршруток, що оточили площю Конституції.

Валерія студентка

-Во -первых это церковь, я считаю, что это неправильно, что там столько много разных машин стоит, я думаю, что надо сделать отдельно стоянку для машин, отдельно остановку маршрукток, но не возле такой достопримечательности.

Лариса

-Нужно найти такую альтернативу, чтоб людям было удобно, но здесь конечно при такой красоте, нужно убрать.

Та над цим питанням вже працюють. Прибрати звідсіль рейси автобусів взагалі – неможливо, кажуть в департаменті транспорту. Але оптимізувати цю схему руху можна. Тому найближчим часом зупинку транспорту приберуть з вулиці Університетської, що навпроти Єпархії. І перенесуть на бік площі навпроти Градусника. неподалік від виходу зі станції метро Історичний музей. Задля безпеки та зручності під час реконструкції тут вже зробили кишеню для автобусів. Таким чином маршрутки не заважатимуть загальному руху автівок. І не псуватимуть обличчя історичного центру міста.

Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту та зв"язку

-Для того чтобы улучшить проезд, улучшить ситуацию с безопасностью движения было принято решение убрать оттуда полностью отсановки общественного транспорта, чтобы ликвидировать искучтвенные заторы.

Взагалі у місті працюють над оптимізацією транспортної системи. Аби рейси не дублювали один одного, ствоюючі штучні затори на дорогах. Та не чинили небезпечні ситуації, ганяючи навипередки, щоб підібрати пасажирів. Понад десяток автобусів змінять свій маршрут. Зміни ці будуть незначні, але результат від цього очікують не аби який.

Геннадій Кернес Харківський міській голова

-Это всё взаимосвязано, метро – это один поток людей, общественный транспорт – это другой поток людей, мы должны это всё учитывать и сделать, чтобы было всем удобно, чтобы не было много транспорта   или мало транспорта, чтобы было всё чётко, соблюдались интервалы.

При внесенні цих корректив прислухалися до побажань городян та перевізників. Загалом містом курсує близько ста п"ятдесяти рейсів, а це майже тисяча маршруток.