Робота мобільних операторів в умовах карантину

26.11.2020 13:09   -
Автор:
В умовах карантину мобільні оператори змушені піти на певні зміни в роботі. Мова про перегляд тарифів. Експерти зазначають, перехід українців на віддалену роботу викликав зростання споживання телеком — послуг. Використання мобільного інтернету зросло на 42%. 
 
Це говорить про зростаюче навантаження на мережі операторів, що спричинить за собою великі інвестиції в розширення мережі 4G. При цьому такі вкладення неминуче призведуть до перегляду операторами своїх тарифів. Мобільні оператори вже зафіксували зростання попиту на послуги. Наприклад,  деякі оператори ще в травні анонсували підвищення вартості основних тарифів в середньому на 20%.
 
Зміни стосуються і режиму роботи роздрібних магазинів. Найбільші мобільні оператори України звернулись до кабміну з проханням забезпечити їх функціонування в разі запровадження жорсткого локдауну.
 
Щомісяця кожен наш магазин продає і обмінює сотні SIM-карт для нових та діючих абонентів, які не зможуть це зробити, якщо магазини будуть закриті. Можливість отримувати послуги зв'язку в даний час є однією з базових потреб українців. Адже це і виклик екстрених служб, і отримання консультацій лікарів, віддалена робота, навчання, оплата комунальних послуг, здійснення покупок і багатьох інших онлайн-послуг та сервісів, які стали надзвичайно актуальними під час карантину.
 
За оцінками операторів, збитки у разі введення жорсткого локнадуну можуть досягти десятків мільйонів гривень щомісяця.