Реконструкция переезда на Маяковского

06.11.2012 17:51   -
Автор:

У центрі міста, на перетині вулиць Сумської та Маяковського, екскаватори розривають проїжджу частину. Демонтують не лише асфальтне покриття, а й старі трамвайні рейки. Через декілька днів тут вириють глибокий котлован.

Олена Юлякіна головний технолог

-В дальнейшем будет уплотняться это корыто, и устонавливаться плиты железобетонные с готовыми рельсовыми каналами. Потом в этих каналах будут устанавливаться рельсы по польской технологии с применением высокоупругой элластичной массы заливочной, что обеспечит гашение шума и вибраций.

Та при створенні нового трамвайного переїзду – потрібен точний розрахунок. За цю ділянку відповідальні геодезисти.

Олександр геодезист

-Очень трудно. Вот и мы работаем над этим сейчас. И ещё выносим это всё в натуру. Ответственность очень большая, чтоб было прекрасно и ходить, и ездить.

Поки роботи тривають, рух транспорту центром міста – обмежений. По Сумській не ходять тролейбуси, змінений рух трамваїв. Маршрутки та машини – об*їжджають цю ділянку по сусідніх вулицях.

Руслан водій

-По Тринклера. Вот я объезжал по Тринклера.

Для водіїв та пішоходів такі обмеження будуть тривати до кінця створення нового трамвайного переїзду. Він, кажуть проектанти, буде схожий на переїзд, що вже експлуатують на площі Повстання.

Олена Юлякіна головний технолог

-Только на Востания была монолитная железобетонная плита. А здесь будет уже готовые плиты. Это ускорит проведение строительных работ. И введение трамвая в эксплуатацию.

Увесь процес створення нового трамвайного переїзду планують завершити за два тижні. Погодні умови проектанти також врахували. І тому будуть накривати всю робочу ділянку великим навісом. Водії, хоч і матимуть певний дискомфорт протягом реконструкцій переїзду, але заради результату готові потерпіти.

Олег водій

-Пускай делают. Я считаю, правильно. Любая конструкция – это нормальное явление, современное в это время.

Олена Завгородня Євгеній Дроботов Харьковские Известия