Реконструкція на шляхах міста. Робота сьогодення та плани на майбутнє

30.10.2012 16:49   -
Автор:

Ця ділянка Окружної дороги по вулиці Грицевца розділяє великий житловий масив та продуктовий супермаркет. Перехід для місцевих – відведений. Перетинають дорогу люди за допомогою світлофору, по зебрі. Та городяни відзначають, тут дуже інтенсивний рух транспорту.

Антоніна мешканка Рогані

-Машины ездят. И быстро. Опасный. Очень переход опасный.

Алла мешканка Рогані

-Очень много детей маленьких с колясками. И с такими, что за ручку переходят. Могут перебежать – вот сами посмотрите вот сейчас какой идёт поток. Какие машины у нас ездят – это ж окружная дорога.

Дмитро мешканець Рогані

-Да, быстрое движение. Здесь скоростная трасса. Здесь нужен переход обязательно.

Ситуацію може змінити лише зведення окремого пішохідного переходу, кажуть місцеві. У мерії вже взялися за розробку проекту.

Геннадій Кернес Харківський міський голова

-Он может быть тонельным способом, потому что там можно сделать тонельный переход. Это может быть надземный переход. Однозначно мы там делаем переход. Потому что там нерегулируемый переход. И светофорный объект не выполняет тех задач, который должен выполнять по безопасности светофорный объект.

Та якщо зведення пішохідного переходу – це плани на майбутнє, то завершення реконструкції П*ятидесятиріччя СРСР – вже стартувало. Шляховики почали укладати останній шар асфальту у напрямку проспекту Московського. Згодом – перейдуть на вулицю Халтуріна. З тридцять першого листопада рух транспорту по проспекту П*ятидесятиріччя СРСР – обмежений. Об*їжджатимуть цю дорогу не лише автомобілісти, а й тролейбуси та маршрутний транспорт. Після завершення цього об*єкту,  шляховики перейдуть на інші адреси.

Олена Завгородня журналіст

-Вже незабаром почнуть реконструкцію площі Рози Люксембург. Тут заново перекладуть трамвайні рейки. За спецтехнологією зроблять покриття. Воно буде перекладено великими плитами.

Зараз основа рейок – укладена щебенем. Та це не надійно, бо розноситься людьми по околиці.

Катерина харків'янка

-Конечно, в таком случае удобнее им пользоваться, когда покрытие делают бетонное.

Максим та Наталія харків'яни

-На каблуках неудобно. По щебню – по щебню, конечно, неудобно переходить дорогу. Неудобно, проваливается шпилька. Проваливается и шатается каблук.

Олександр харків'янин

-По рельсам-то ходить нельзя. Но всё равно внешний вид города вообще портится от этого. Потому что оно не закрыто.

Окрім оновлення покриття, замінять і самі рейки, розповіли у мерії. І реконструкцією площі Рози Люксембург не обмежаться. За схожою технологією зроблять трамвайні полотна на вулицях Греківській та Жовтневої Революції.

Олена Завгородня Євген Шинкаренко Харьковские Известия