Перспективи розвитку метрополітену. Плани та проекти

06.12.2012 19:04   -
Автор:

Олена Завгородня журналіст

-Зараз проспект Гагаріна у районі Одеської насичений надземний транспортом. Тому тут часто, особливо зранку, утворюються затори. Розвантажити цей проспект допоможе зведення тут нової станції метрополітену.

Проект продовження Олексіївської лінії – у мерії вже розробили. І навіть удосконалили. Зокрема, раніше була ідея почати із будівництва станції Державінської, потім – дійти до Одеської. Але так вдасться не відразу досягти бажаного результату – розвантажити Гагаріна. Тож розглядають інший варіант – почати відразу зі зведення станції на Одеській.

Таїсія Похвалій харків'янка

-Отлично бы было, если бы тут открыли метро. Метро – никогда пробок нет.

Анатолій Овсієнко харків'янин

-Разгрузить немного транспорт – конечно. Потому что маршрутки, в основном. А метро снимает большое напряжение в этом отношении и всегда можно двигаться.

Альона Дитяткіна харків'янка

-И не холодно всегда. И не жарко. Самый удобный транспорт, без пробок.

Та продовження Олексіїівській лінії стартує лише тоді, коли завершать будівництво станції Перемога. Цей напрямок стане частиною комплексної програми розвитку харківського метрополітену. Її планують розглянути вже на найближчій сесії міськради. Та у цій програмі передбачено не лише зведення нових станцій, а й удосконалення систем управління потягів підземки.

Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту та зв'язку

-Мы внедряем эти новые технологии в первую очередь вопросы управления движением в метрополитене. Это на порядок повышает безопасность управления движением поездов.

У рамках розвитку метрополітену планують продовжувати і ремонти виходів зі станцій. Цього року їх вже відреконструювали на станціях Університет, Історичний музей, Радянська, Спортивна та Пролетарська. Перелік пішвиходів, що оновлять наступного року, зараз формується.

Олена Завгородня Олег Синицький Харьковские Известия