Осторожно-фейк! Харьковчанам советуют внимательнее читать объявления

06.02.2019 15:15   -
Автор:
Останнім часом на під'їздах будинків стали з'являтися оголошення, де людям пропонують прочистити каналізаційні засмічення. Тому закликають зателефонувати протягом трьох днів на вказані номери. Дзвонити необхідно терміново! Саме так пишуть на цих оголошеннях. Тому більшість харків"ян почали розміщувати світлини у соціальних мережах, адже не розуміють, з чим пов"язані ці процедури – з діяльністю КП "Харківводоканал" чи приватних фірм. Тож ми вирішили дізнатися і зателефонувати за номером, вказаним у оголошенні. 
 
– А ваша діяльність якось пов'язана з Харківводоканалом чи ні?
-Нет, никак.
 
І в КП "Харківводоканал" теж підтвердили – вони не мають жодного відношення до подібних оголошень. Наголошуючи, що їхні заяви виглядають інакше. На офіційних оголошеннях має бути інформація щодо робіт, які будуть проводитися та терміни, контактні номери телефонів, логотип комунального підприємтва та його юридична адреса.  
 
Тарас Грущак заступник генерального директора – директор Департаменту збуту КП "Харківводоканал"
 
В последнее время на колл-центре, в абонентские отделы Департамента сбыта КП "Харьковводоканал" участились обращения по поводу размещения на досках объявлений, на подъездах домов уведомлений разного рода о проведении каких-то работ от имени коммунальных предприятий и допуска в жилье наших абонентов неких людей.
 
Тарас Грущак додає, усі роботи, що проводить безпосередньо КП "Харківводоканал" проходять згідно з інструкцію та повноваженнями, що мають працівники. Тобто вони лише в таких випадках можуть потрапити до приміщення  – як зняття контрольних показань приладів обліку, при пломбуванні, розпломбуванні лічильників та при встановлені, перевірці чи заміні старого приладу обліку на новий. Та все ж таки мешканець будинку має право попросити працівника пред'явити своє посвідчення, зазначає Тарас Грущак. 
 
Тарас Грущак заступник генерального директора – директор Департаменту збуту КП "Харківводоканал"
 
Абонент Харьковводоканала обязан требовать удостоверения, если работник представляется работником службы нашего коммунального предприятия и любое несоответствие  этим параметрам, которое касается фотографии, печати предприятия, срока действия удостоверения. Если что-то не соответствует – абонент имеет право не допускать нашего работника или того человека, который представляется работником коммунального предприятия.
 
Та все ж, якщо у людини є певні сумніви, він може зателефонувати на гарячу лінію КП "Харківводоканал" і дізнатися чи заплановані роботи за даною адресою. Крім того, додає Тарас Грущак, кожен візит працівника фіксується документально та підтверджується, і в акті має розписатися як комунальник, так і абонент. Тож якщо в людини немає посвідчення чи необхідних паперів – харків"янам радять не надавати доступ до власного приміщення. В першу чергу – задля власної безпеки.