Нічний рейд ГАI

23.03.2013 08:55   -
Автор:

Екіпажі інспекторів руху під час чергуванні намагаються охопити якомога більше території у кожному райони місті. На особливо небезпечні маршрути  – виїжджає кілька бригад. Для підстраховки.  

Олена Завгородня кореспондент

-Завдання занотовані, команди – сформовані. Усі вирушають на нічній рейд.

Машини – виїжджають на маршрути. Тож більшу частину нічної служби – інспектори проводять за кермом. І ось перший виклик екіпажу – на Салтівку. Чоловік переходив через дорогу. І трохи не потрапив під колеса авто. Усіх учасників пригоди – забрали у райвідділ. Пасажири авто запевняють, винний пішохід, бо той йшов не поперек дороги, а по непередбачуваній траєкторії.

Сергій Воробйов пасажир автомобіля

-Во-первых, он под колёса почти не попал. Во-вторых, мы резко затормозили. ДТП практически произошло, вовремя успели этого избежать. Водитель вышел. Как положено наорал, туда-сюда, отпихнул человека. Сели – поехали дальше. У него губа рассечена там слегка, кровь слегка сочиться. Это даже травмой назвать никак нельзя.

За попередніми даними, постраждалий і справді знаходився у нетверезому стані.  Але остаточну крапку, кажуть правоохоронці,  поставить медична експертиза.

-У будь-яку погоду, у будь-яку годину доби. Співробітники ДАІ мають бути на посту. Зараз вони оформлюють чергове ДТП.

Ця дорожньо-транспортна пригода, тільки на перший погляд, здається не серйозною.

Григорій Обозний інспектор управління ДАІ

-На перекрёстке Академика Павлова и Салтовского шоссе водитель 15-ой модели зацепил автомобиль Мазда лёгим касанием и пытался скрыться с места ДТП.

Але при детальному аналізі з’ясувалося, що і це ДТП – із запашком. Є підозра, що водій Жигулі – під градусом. Його направили до лікарні на експертизу. Але відстоювати його інтереси на місці пригоди залишилася ціла група товаришів.

-Вы водитель. Вы один из водителей?
-Я друг одного из водителей?
-Какого водителя?
-15-ой. А при чём здесь друг?

-У нас подозорение, что водитель находится в нетрезвом состоянии. Всё понятно?

Хто правий – з'ясує вже слідство. Співробітники державтоінспекції розповідають: найчастіше  ДТП виникають саме через те, що один з водіїв був на підпитку.

В'ячеслав Лелюк інспектор руху

-В пятницу-субботу – это 2 самые проблематичные дня, которые предраспологают народ к распитию спиртных напитков, употреблению. управлению в нетрезвом состоянии в эти дни.

Щоб скоротити кількість загиблих та постраждалих – державтоінспектори і проводять рейди у уікенд. Взимку – двічі на місяць. Літом – щотижня. У рамках операції, перевіряють не тільки швидкість руху автомобілів та стан водіїв, а і кожну автівки -  у базі вкрадених.

Олександр Єршов начальник управління ДАІ у Харківській області

-С начала года в Харькове совершено 92 угона автомобиля. В основном, это авто классика, т.е. это 6-я модель, так называемые "копейки", 13- модели, 8-ки и 9-ки. И кроме того в Харькве совершаются и преступления, которые связаны с хищение тех или иных вещей из автомобилей. 75% этих преступлений происходит в ночное время начиная с 21.30 и до 5 часов утра.

Нічний рейд добігає кінця. За час спільної роботи з співробітниками ДАІ нам попадалися виключно п’яні водії та пішоходи. Тож чергування обійшлося без переслідування та погонь. Але, все одно кажуть державтоінспектори, головною проблемою міста залишаються нічні лихачі, які на великій швидкості проносяться порожніми вулицями Харкова, а іноді навіть влаштовують перегони між собою. У разі виявлення таких гонщиків – розмова із ними коротка – штраф та позбавлення прав.