Кто должен проверять счетчики – разъяснение Госпродпотребслужбы

18.11.2019 13:44   -
Автор:
Періодична повірка, обслуговування та ремонт лічильника виконуються за рахунок власника. Про це нагадали в Держпродспоживслужбі. Окрім цього в установі нагадали, через який термін повинні проводитися відповідні повірки приладів обліку.  
 
– для лічильників води і теплолічильників встановлено міжповірочний інтервал 4 роки;
 
– для лічильників газу та приладів перетворення обсягу класу 1,0 встановлено міжповірочний інтервал 2 роки; класу 1,5 – 8 років;
 
– для лічильників активної електроенергії електромеханічних однофазних встановлено міжповірочний інтервал 8 (16) років;
 
– лічильників активної та реактивної електроенергії статичних однофазних – 6 (16) років;
 
– лічильників активної та реактивної електроенергії електромеханічних трифазних – 4 (10) років;
 
– лічильників активної та реактивної електроенергії статичних трифазних – 6 (10) років;
 
– лічильників активної та реактивної електроенергії – 1 рік.
 
Раніше періодична повірка була обов"язком тепло-, водо-, електро- та газо- постачальників. Проте зі вступом в силу Закону про комерційний облік змінилися й самі підходи до обліку комунальних послуг. Наприклад, в ньому йдеться про те, що лічильники тепло-та водопостачання не повинен ремонтувати, обслуговувати та повіряти постачальник послуг. Все робиться за рахунок абонентів, проте є й виключення, якщо у багатоквартирному будинку мешканці укладуть договір із комунальним підприємством, що постачає послугу, відповідні роботи будуть покладені на плечі постачальника, бо все це буде закладе в абонентську плату. Приблизно така ж ситуація і з лічильниками газу та електрики. Слідкувати за їхньої справністю приладів повинен постачальник, бо ці роботи закладені в тариф абонента.