Кількість злісних боржників з оплати комунальних послуг у Харкові зменшилася вдвічі

31.01.2013 18:50   -
Автор:

Більше трьох місяців не сплачуєш за комунальні послуги — отримай телефонний дзвінок. Вже більше року спеціальна служба займається оповіщенням боржників. Це звичайне інформування — нагадування про борг і жодним чином не колекторська діяльність.

Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства

-Есть определённая периодичность звонков. Она зависит от того, как та сторона которая зволнят реагирует на этот звонок, если допустим человек не снимает трубку, то звонок может повториться, если человек взял и прослушал соответствующую информацию, то на этом напоминание заканчивается, и далее через определённый момент времени, если не произведена оплата ему опять об этом напомнят.

Ефект від такої роботи є. Кількість боржників зменшилася вдвічі. Загалом за минулий рік середній рівень проплати за послуги становив дев"яносто відсотків. Наразі працівники різних комунальних підприємств планують робити поквартирні обходи та розносити власникам житла повідомлення про розмір боргу.

Анастасія Полякова