К госрегистраторам усилили требования. В Минюсте внедрили новые правила

08.11.2019 13:37   -
Автор:
До державних реєстраторів в Україні оновили кваліфікаційні вимоги. Тепер, крім правил, передбачених законами "Про службу в органах місцевого самоврядування" та "Про державну службу"  встановлюються ще й такі:
 
Стаж роботи у сфері права не менше 3 років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року. Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності держреєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Урядом (для осіб, які до призначення на посаду держреєстратора або виконання його функцій виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб'єктом державної реєстрації).
 
Також своїм наказом міністерство юстиції встановило зразки печаток державних реєстраторів та їх опис. 
 
Установити, що печатки за зразком та описом, затвердженими цим наказом, використовуються державними реєстраторами прав на нерухоме майно (крім випадків, коли такими державними реєстраторами є нотаріуси), державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Іменні печатки державного реєстратора прав на нерухоме майно, виготовлені державними та приватними нотаріусами за зразком та описом, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 22 листопада 2011 року підлягають знищенню.
 
Наказ набере чинності з дня офіційного оприлюдення. Раніше Президент доручив Мін'юсту навести лад у сфері реєстрації. А саме — мали перепровірити всіх реєстраторів та нотаріусів.