Як готують тролейбуси до виходу в рейс? Ревізія у депо №3

17.04.2013 19:19   -
Автор:

Депо для цих тролейбусів, як дім — для людини. Тут рухомому складу і дають відпочити, і готують перед робочою зміною. Спочатку — душова.

Потім — ретельний огляд кожного тролейбусу. З метою стовідсоткової гарантії безпеки під час перевезення пасажирів.

Олег Костін водій КП "Тролейбусне депо № 3"

-Конечно, если за ним не ухаживать — их же ж ездить не будет. Очень много всяких мелких работ. Двери надо делать постоянно. Потому что пасажиров много, двери периодически не закрываются.

А у разі серйозної поломки — транспортний засіб вже ремонтують капітально. Його відправляють до цеху техобслуговування.

Це Григорій Свірь вже завершує капітальний ремонт старенького Тролзи. Йому замінили частину кузову. Той майже весь поіржавів.

Григорій Свірь ремонтник КП "Тролейбусне депо № 3"

-Заменили те части, которые сгнили уже, от времени, за 6 лет. Теперь будем менять брызговики, генералы поставили. Ещё по салону будем резину менять, мебель. Очень много. Порядка 35 машин надо таких отремонтировать.

Та щоб провести ремонт якомога швидше, потрібні і гроші, і додаткові руки, каже Григорій Свірь.

Григорій Свірь ремонтник КП "Тролейбусне депо № 3"

-У меня ж 2 руки только. Мне б хотя бы ещё 4 если б Бог дал, я бы тогда больше сделал.

А рук не вистачає, бо робота — важка, а гроші за неї платять невеликі. Якби зарплату підвищили — люди б пішли сюди працювати, кажуть ремонтники. І це, сподіваються, стане можливим, коли переглянуть існуючі тарифи на проїзд.

Ігор Бондар водій аварійної бригади КП "Тролейбусне депо №3"

-Я считаю — необходимо. Всё дорожает. А тарифы остаются неизменными.

Володимир Клепач водій КП "Тролейбусне депо № 3"

-Если проезд повысится, то. я думаю, и зарплату нам должны повысить. Значит мы сможем закупать запчасти на тролейбусы. Мы ж то и работаем от выручки.

Сергій Бабаков головний інженер КП "Тролейбусне депо № 3"

-Ремонтировать тролейбусы достаточно затратно. Очень мало заводов, которые выпускают запчасти, необходимые для ремонта тролейбусов. И большинство из них находятся за границей.

Більше тролейбусів відремонтують — більше вийде на маршрути, говорять в депо. А значить городяни менше часу витрачатимуть на очікування транспорту і той не підведе у дорозі.

Олена Завгородня