Харьковский метрополитен переходит на новую систему оплаты проезда

24.04.2012 18:46   -
Автор:

Метрополітен остаточно переходить на нову систему оплати проїзду. Замість жетонів запроваджують одноразові електронні квитки та оновлюють електронні картки.
 
Геннадій Кернес , Харківський міський голова:

-Раньше обслуживание жетонного хозяйства стоило 1млн.600 тысяч в месяц, это оплата за обслуживание. Сейчас эта система будет для метрополитена стоить 1млн.200тысяч гривен. То есть 400 тысяч ежемесячная экономия. По году это около 5 млн.

Обміняти комерційну або пільгову картку на безконтактну наразі можна безкоштовно на станції Історичний музей. Після дев"ятого травня на усіх станціях підземки. Новими картками незабаром можна буде розраховуватися за комунальні послуги.

Геннадій Кернес,  Харківський міський голова:

-Эта карточка будет социальной картой города Харькова. На этой карте, на чипе есть ячейки, которые в дальнейшем можно будет расчитываться в том числе и за услуги жилищно-коммунального хозяйства и получать пенсии, пособие и субсидии на такие карточки. И все расчеты будут вестись

У разі введення медичного страхування, усі операції також можна буде проводити за допомогою цієї карти. Крім того, нею можна буде розраховуватися в муніципальних аптеках.  Остаточно переобладнають пропускне обладнання до кінця травня. Втім, це не означає, що зникнуть всі жетони. Їх з обігу вилучатимуть поступово.

Геннадій Кернес,  Харківський міський голова:

-По нашим расчетам до сентября месяца их не будет. Сейчас мы оставляем их работать и пока последний жетон не уйдет, потму что есть учет, жетонов выпущеных и жетонов в обороте, сразу будет единственная возможность или билет штрих-код или карточка

Після того як систему опробують в метро запроваджуватимуть електронну картку і у трамваї та тролейбусі.  Там встановлять спеціальні пристрої — валідатори. Приклавши до них картку — буде друкуватись чек для пасажира. Цей чек стане і проїзним документом, і вирішить проблему обліку пільговиків.

Геннадій Кернес,  Харківський міський голова:

-Сегодня у нас 210 тысяч карточек льготного контингента, который сегодня ею пользуется, но этот же льготный контингент ездит в троллейбусе и трамвае. Поэтому с помощью такой карты мы наладим учет

Що дозволить місту на законних підставах вимагати у держави компенсації проїзду пільговиків. А от ті пасажири, хто не частий гість у підземці можуть придбати одноразовий електронний паперовий білет. Скористатися ним можна тільки один раз протягом однієї доби. Його вартість такаж як і жетона — дві гривні.

Олена Мітясова, Ігор Луханін, Харьковские Известия