Харьковчане могут предложить свои проекты, которые помогут улучшить имидж города

11.05.2018 13:48   -
Автор:
Творчі та ініціативні харків'яни зібралися для того, щоб обговорити свої громадські проекти. Будь-який бажаючий може запропонувати на конкурс свою унікальну ідею, яка допоможе покращити позитивний імідж міста на різних рівнях. Серед таких підприємливих харків"ян була і Юлія Дружиніна. Вона хоче створити коворкінг- кав'ярню для активних мам. Коворкінг – це міській громадський простір, що об'єднуює людей для спілкування і творчої взаємодії. 
 
Юлія Дружиніна учасниця конкурсу
 
Я хочу создать пространство, где каждая мама, родив ребенка, сможет прийти и реализоваться, не отрываясь от своего ребенка, то есть он рядышком в детской комнате рядом с ним находится профессиональная няня, а в это время мама может заняться чем угодно, может создать какой-то бизнес, развитие то, что у нее есть просто пообщаться, поучиться, сама же организовать какое-то мероприятие для мам, которые там находятся, ну, в общем, это такое сообщество для активных женщин, для активных мам.
 
Саме завдяки міському конкурсу інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів мрія Юлії та інших учасників може здійснитися. Бо значна кількість витрат на проекти буде покрита за рахунок міського бюджету. Але спочатку потрібно виграти цей конкурс. Запропоновані проекти будуть розглядатися спеціальною комісією. У цьому році очікують близко 20 заяв. 
 
Вікторія Грецька-Миргородська начальник управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів міськради 
 
Основной наш параметр – это, чтобы это был имиджевый проект, и чтобы он охватывал как можно большее количество людей или же ту целевую группу, для которой этот проект был бы уникальным и необходимым. Рассматривается само качество проектов, и его бюджетный запрос, и сколько денег готовы вкладывать туда участники, потому что это не, как правило, они должны находить одну треть самостоятельно, а все остальное уже выплачивает городской бюджет.
 
Старт заявок на конкурс почався 4го квітня і завершиться 15 травня. Після експерта комісія розгляне всі проекти і вирішить, яка з запропонованих ідей покращить імідж Харкова.