Харків’яни чергують під вікнами державної реєстраційної служби

30.01.2013 17:56   -
Автор:

Олена Завгородня кореспондент

-З самого ранку і до пізнього вечора. Люди атакують державну реєстраційну службу. Кожен хоче отримати необхідний документ. Але процес триває не так швидко, як хотілось.

Світлана Архипова вже тиждень оббиває пороги реєстраційної служби. Жінці треба терміново зняти арешт з майна. Аби потрапити на прийом до фахівців, довелося чергувати.

Світлана Архипова харків'янка

-С 2-х  часов ночи, дежурим, списки пишем, потому что попасть сюда нереально.

Постійно у приміщенні державної реєстраційної служби знаходиться близько сотні городян.

Людмила Кірко харків'янка

-Конечно, долго. Попробуйте выстоять, приходить сюда в 4 часа, в 5 и стоять по 5 часов, чтобі попасть сюда, 15 человек в день принимают. Я в 5 раз прихожу.

Такий ажіотаж, кажуть фахівці, пов'язаний із реформою в БТІ. Останній місяць 2012 року у Бюро технічної інвентаризації зовсім не приймалися та не видавалися документи на нерухомість. Тож люди і почали штурмувати новостворену державну службу.

Дійшло до того, що невідомі почали заробляти на шаленому попиті людей. І підторговувати місцем у черзі.

Олег Дробот начальник реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції  

-Нам известно, что есть социальное явление, что есть группа лиц, которые объеденились и манипулируют сознанием наших харьковчан, ведут какой-то список, наполняют список своими знакомыми,студентами, пенсионерами. Потом предоставляют за какие-то деньги эти места в очереди.

Тож керівництво реєстраційної служби звернулося до правоохоронних органів. Аби там відреагували на оборудки горе-бізмесменів. А ще, пояснюють, враховуючи попит на послуги держслужби, готують низку змін, аби виправити ситуацію. Зокрема, у планах збільшити кількість вікон для прийому та видачі документів. Замість п'яти відкриють сім. Працюють і над впровадженням електронного документообігу.

Олег Дробот начальник реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції  

-Сегодня для того, чтобы разгрузить в том числе и операционный зал – идёт работа между органами исполнительной службы государственной и регестрационной службой для того, чтобы весь документоооборот направить в электронное русло.

Тож у планах – розвивати та покращувати роботу новоствореної служби. Бо така система, кажуть фахівці, має ряд переваг: мінімум інстанцій, менше довідок та фіксована плата за реєстрацію – сто дев'ятнадцять гривень. І головне, всі дані про власників майна зберігаються у єдиній комп'ютерній базі, з найвищим рівнем захисту. Строки ж реєстрації прав власності на землю скоротилися і займатимуть не більше чотирнадцяти днів. А за рік цей термін планують зменшити до п'яти.

Олена Завгородня