Дільничні інспектори роздаватимуть візитки з номерами своїх мобільних телефонів

04.02.2013 17:09   -
Автор:

Сусіди ось цього приватного домоволодіння не можуть співіснувати. В них на два будинки один спільний двір. Постійні лайки, чвари і навіть бійки. Дільничні інспектори сюди вже як додому до себе ходять.    

Інна Рибалко, конфліктує з сусідами

-Она хочет вот так, чтобы отгородили двор, а двор получается неделим, потому что мы крайние, а они посередине, невозможно сделать ни отдельный вход, ни отдельный выход. И она желает, чтобы нам перекрыли вход и мы не ходили.

Натомість, друга сторона, дільничним інспЕкторам твердить, міліцію викликали з іншої причини — мовляв, сусідська собака їм жити не дає. Весь час гавкає і у дворі смітить.   

Олександр, конфліктує з сусідами

-Конфликта нету. Было подано заявление на основании содержания собаки в данном, общем дворе общего пользования. Вот и все.

Родинні скандали, бійки за землю, крадіжки, тілесні ушкодження — це не повний перелік того, з чим кожного дня стикаються дільничні інспектори. У Віталії в підпорядкуванні сім тисяч мешканців. З яких четверта частина на контролі. Тож, обходити їхні кватири і домоволодіння доводиться регулярно.

Віталія Ткачова, дільничний інспектор

-Звонки поступают и после 9, и после 12 часов ночи, могут и в 5 часов утра позвонить, то есть если срочность какая-то, вызов или куда-то ехать, оперативно реагировать на какую-то ситуацию. Это есть
.
Відучора дільничних інспекторів забов"язали роздавати візитки зі своїми номерами мобільних телефонів, з днями і годинами їхнього прийому. В такий спосіб, вважають в Міністерстві внутрішніх справ, реагування міліції на виклики громадян стануть оперативнішими. А довіра людей до правоохоронців зростатиме.    

Олександр Гребенік, начальник дільничних інспекторів міліції Комінтернівського РВ

-Своего участкового граждане на территории обслуживания должны знать в лицо, но так как то ли забыли, может не забыли. Вот сейчас ввели за правило, чтобы каждый участковый обходил квартиры, домовладения и знакомился с населением.

Поліпшувати відносини з населенням дільничні інспектори готові. Кажуть, особливу увагу в першу чергу приділять людям похилого віку, бо ті найчастіше стають об’єктами скоєння злочинів. Взагалі ж, мета новації полягає в тому, щоб люди у разі складної життєвої ситуації могли без вагань звернутися до дільничного, а не бігали в пошуках того бозна де.

Олена Мітясова