Без лицензий, сна и отдыха. На посту в Песочине идет проверка автоперевозчиков

25.07.2018 14:50   -
Автор:
П'ятницю 20 липня охрестили чорною, адже саме в той день на дорогах України загинуло 22 людини. Більшість загиблих були пасажирами маршрутних таксі. В той же день у Кабміні озвучили, що на дороги повернуть контроль швидкості і проведуть перевірки автоперевізників на наявність ліцензій технічної справності машин, а також виконання режиму праці водіїв. Перевірки на дорогах розпочалися з 22-го липня у великих містах, на в'їздах та виїздах. Це пост Пісочин, тут поліцейські разом зі співробітниками Укртрансбезпеки перевіряють маршрутний транспорт. І ось перший автобус: Харків – Київ. Вийшов водій, має всі документи, чемний та доброзичливий, каже, що законослухняний, а на питання: чи потрібні такі перевірки, відповідає так. 
 
Андрій Мельник водій
 
Да. Убрать нелегалів. Тому, що у нас є такі перевізники,  які їздять і не сплять і вони не відповідають ні за що, ні за себе ні за пасажирів і ні про що не думають. Я вважаю, що це правильно.  
 
Єдине, чого не було у водія, це чипу у тахографі. Це бортовий прилад, що вимірює не тільки швидкість пересування і пробіг, але і здійснює контроль робочого часу і часу відпочинку екіпажу транспортного засобу. Водій каже, що перед рейсом завжди спить не менше 10-ти годин, але  погодився з порушенням і представник Укртрансбезпеки склав акт. Загалом же, констатують в службі Держконтролю на автотранспорті, багато водіїв вирушають у рейси і не сплять, пояснюючи це нерентабельністю і малим заробітком у разі наявності двох водіїв. 
 
Роман Фролов головний спеціаліст Державного контролю на автотранспорті
 
Починаючі з 22 липня ми вже на даний час перевірили 150 транспортних засобів, виявили 42 порушення, серед яких було складено 39 актів за порушення  режиму праці та відпочинку водія, також було складено акти за відсутність відповідних дозвільних документів на перевезення пасажирів. 
 
Роман Фролов додає, і пасажири є різні, та більшість з них з порозумінням ставиться до таких перевірок. Але є люди, які поспішають на потяг чи літак, і ось тут для них важлива не лише безпека а і дотримання графіку. Про таких розповідає вже водій автобусного маршруту сполученням Кременчук – Харків. З документами в нього було все гаразд і до перевірок він також ставиться позитивно, але вважає систему перевірок не зовсім зручною для людей. 
 
Володимир Мусенко водій автобусу
 
С Кременчуга до Харькова это уже пятый раз. Приехали транспортники из Полтавы, прямо перед отправлением проверили, сказали счастливого пути, все. Меня на каждом посту останавливают, я объясняю, что  меня проверили и т. д. У меня сейчас скандал, потому что люди опаздывают на поезда и так далее. Ну вы же не виноваты? Я не виноват, но нужно проверять на конечной остановке, то есть в начале пути или в конце, но не в пути. 
 
Та до перевірок спонукає статистика. І це не просто цифри, це людські життя. У поліції Харківської області зазначають, що за перше півріччя відбулося 18 ДТП з постраждалими, в яких загинули 3 особи і 30 постраждали. Серед причин – технічний стан автомобіля, дисципліна водіїв та недотримання режиму праці та відпочинку. І є ще одна.
 
Антон Шевченко старший лейтенант поліції
 
Найбільша це нелегали. Це найбільша проблема. Це ті, хто недобросовісні та неоформлені. Наприклад, хтось купив автобус категорії D Спрінтер, наприклад, причепив табличку Харків – Маріуполь і в літній період возить людей. Але не хоче ні ліцензію оформлювати, ні проходити техогляд.
 
За майже дві години працівники поліції та Укртрансбезпеки зупинили три автобуси – два міжміських і один міжнародний, який вирушив з Харкова до польського міста Познань і у всіх водіїв всі документи були в повному порядку, як власне і самі машини. Питання – чи справді більшість перевізників працюють відповідно до закону, чи спрацювало попередження, яке прозвучало у Кабміні заздалегідь.