5 років роботи вагоноремонтного заводу

29.11.2012 19:17   -
Автор:

На рейках – трамваї, трохи далі – автобуси та тролейбуси. Над деякими тільки розпочали працювати, деякі вже закінчують. Ремонтують тут трамваї усіх типів. І не лише для Харкова. Наразі серед замовників – міста Східної України та Крим. Ось цей свіжепофарбований красень найближчим часом направиться до Донецької області. При цьому ремонт коштує понад півмільйони гривень, а збірка нового – чотири мільйони. Коли ж таких грошей, щоб оновити весь рухомий склад, немає, ремонт виходить суцільною вигодою. І якість перевезень від того не страждає.  

Василь Вітченко директор КП «Харківський вагоноремонтний завод»

-К нам поступают вагоны начала семидесятых годов выпуска, и вот эти Т3М восьмидесятого. После капремонта мы ещё даем 10 лет гарантии, потому что мы сотрудничаем с лабораторией железной дороги, они обследуют, дают заключения на несущие металлоконструкции, десять лет ещё может эксплуатироваться.

Загалом на ремонт одного вагону витрачається місяць. Потужності заводу дозволяють пропустити за цей період вісім одиниць транспорту. Але це у першу чергу залежить від замовлень. Підприємство має десять підрозділів, сто двадцять робітників, оновлений верстатний парк. Різні напрямки – це не лише ремонт, а й виробництво від деталей до самих вагонів. Два роки тому було виготовлено чотири трамваї для Харкова. Наразі замовлень від міста немає, але на наступний рік обіцяють чиновники, тут ремонтуватимуть рухомий склад.

Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту і зв'язку

-Будет обязательно, это касается не только города Харькова, вы знаете, с каждым годом подвижной состав становится старше, он не молодеет и ремонтировать его надо. Если мы говорим о трамваях, то если говорить парвильно – остро нуждается наверно процентов 20, а по хорошему надо бы пропустить 80% через вагоноремонтный завод, дело в том, что на протяжении последних десятилетий не выполнялись в полном объеме регламентные работы .

Та на наступний рік у планах не лише ремонт харківських трамваїв. Також очікується співпраця з Євпаторією, Єнакієвим, Кривим Рогом і Кіровоградом. Всього ж за п"ять років роботи завод виконав понад сотню ремонтів різної ступені складності. За цей рік через руки майстрів вагоноремонтного заводу пройшли близько двадцяти одиниць транспорту.

Анастасія Полякова, Ігор Луханін, Харьковские Известия.