Звіт про результати періодичного відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 № 609 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові»

12.09.2018 07:15   -
Автор:

ЗВІТ

про результати періодичного відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 № 609 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові»

1. Вид та назва регуляторного акта: Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 № 609 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові».

2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент контролю Харківської міської ради.

3. Цілі прийняття акта:

— приведення Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові у відповідність до вимог Законів України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 504/11, а також інших актів чинного законодавства;

— структуризація ринку зовнішньої реклами;

— зміна акцентів у зонуванні міста Харкова з урахуванням проблеми перенасиченості центральної (історичної) частини міста рекламними засобами;

— вжиття заходів щодо зниження ризиків спричинення шкоди життю та здоров’ю людей та/або їх майну у зв’язку з наявністю технічних недоліків спеціальних конструкцій та впровадження заходів контролю за безпечністю їх експлуатації;

— забезпечення доступності для огляду основних історико­культурних пам’яток міста Харкова;

— усунення перешкод для цілісного сприйняття архітектурних та/або історичних ансамблів міста та входів до будівель та споруд.

— стимулювання розповсюджувачів зовнішньої реклами до впровадження сучасних технологій у виробництво рекламних засобів, відповідності технічного стану спеціальних конструкцій будівельним нормам, державним стандартам, іншим нормативним актам та вимогам безпечності їх розміщення;

— привернення уваги розповсюджувачів зовнішньої реклами та рекламодавців до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами;

— створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові.

4. Строк виконання заходів з відстеження: Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 03.08.2018 р. по 25.08.2018 р.

5. Тип відстеження: Періодичне.

6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, — відстеження результативності дії акта здійснюється на основі статистичних даних, взятих з інформаційного банку даних рекламних конструкцій; способи одержання даних — збір, обробка та аналіз статистичних даних.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності:

Для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних з 01.01.2018 р. по 01.07.2018 р. з аналогічним періодом у 2015 р.

При здійсненні періодичного відстеження результативності дії акта враховуються наступні кількісні та якісні показники результативності регуляторного акта (рішення):

з/п

Показники

01.01.2015—01.07.2015

01.01.2018—01.07.2018

1

Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, шт.

554

591

2

Кількість поданих заяв на надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами до робочого органу, шт.

4462

1886

3

Кількість обстежень окремо встановлених спеціальних конструкцій щодо відповідності їх технічного стану будівельним нормам, державним стандартам та вимогам Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові, шт.

993

709

4

Кількість окремо встановлених конструкцій з виявленими відхиленнями їх технічного стану від встановлених будівельних норм, державних стандартів та вимог Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові, шт.

0

0

Аналіз кількісних та якісних показників даного регуляторного акта виявив у першому півріччі 2018 року тенденцію до збільшення на 6,7 % кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Збільшення кількості виданих дозволів пов’язано, насамперед, зі здійсненням більш ефективного контролю за додержанням законодавства України про рекламу та вжиття дієвих заходів щодо недопущення його порушення. Зменшення кількості поданих заяв на 237 % свідчить про ефективну консультаційну роботу уповноважених осіб Департаменту контролю в Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та спрощення процедури видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Відсутність протягом порівняльних періодів конструкцій з відхиленнями від будівельних норм, державних стандартів та вимог Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові свідчить про високий рівень свідомості власників рекламних засобів, а також ефективну планомірну роботу виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств. Зазначені конструкції мають достатній рівень надійності та відповідності вимогам безпеки, що зводить до мінімуму завдання шкоди мешканцям міста та майну.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує значних змін чи доповнень.

Директор Департаменту контролю Харківської міської ради О. В. Артикуленко