Рішення про затвердження Положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель (проект)

13.11.2015 07:07   -
Автор:

Повідомлення

про оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель»

На виконання рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 07.10.2015 № 613 «Про участь у пілотному проекті щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» Департаментом економіки та комунального майна підготовлено проект рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель».
Зазначений проект рішення визначає порядок закупівель товарів у системі електронних закупівель, якщо вартість таких товарів не перевищує суми, визначеної Законом України «Про здійснення державних закупівель».
Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою прийняття від громадян та суб’єктів господарювання зауважень та пропозицій до вищевказаного проекту рішення, зазначений проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу будуть оприлюднені у цьому номері газети «Харьковские известия» та на офіційному веб-сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету http://www.city.kharkov.ua.
Зауваження та пропозиції до вищевказаного проекту рішення виконавчого комітету Харківської міської ради приймаються в письмовому вигляді головним розробником проекту — Департаментом економіки та комунального майна Харківської міської ради, протягом одного місяця з дня його опублікування за адресою: м. Харків-61003, пл. Конституції, 7, кімн. 61-А, 55-А (тел.: 731-54-85, 760-77-27).
Начальник управління координації закупівель та цінового моніторингу Г. С. Севостьянова

У К Р А Ї Н А
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Від ________________ № ________

ПРОЕКТ

Рішення

про затвердження Положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів», рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 07.10.2015 № 613 «Про участь у пілотному проекті щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів», з метою підвищення рівня прозорості, відкритості та попередження корупції у сфері державних закупівель та формування конкурентного середовища, керуючись ст. ст. 28, 40, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Харківської міської ради

ВИРІШИВ:
1. На виконання п. 1 рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 07.10.2015 № 613 «Про участь у пілотному проекті щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» затвердити Положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель, що додається.
2. Департаменту у справах інформації та зв’язків з громадськістю Харківської міської ради (Сідоренко Ю. С.) забезпечити оприлюднення рішення в газеті «Харьковские известия».
3. Рішення набирає чинності з 01.01.2016.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Терехова І.О.
Міський голова Г.А. Кернес

Додаток
до рішення виконавчого комітету
Харківської міської ради
від _______________№ ____

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель

1. Загальні положення
1.1. Це Положення встановлює загальний порядок придбання товарів, вартість закупівлі яких не перевищує суми, визначеної статтею 2
Закону України «Про здійснення державних закупівель» у рамках Пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель (далі — Пілотний проект).
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
електронний майданчик — апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель та забезпечує закупівельникам безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках;
електронний реверсивний аукціон — процес пониження ціни пропозицій учасників, починаючи з найвищої до найнижчої, що проводиться в три раунди. Під час електронного реверсивного аукціону кожному учаснику забезпечується доступ до інформації стосовно цін, запропонованих учасниками, та їх місцезнаходження;
користувач системи — будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась в системі електронних закупівель;
система електронних закупівель (далі — Система) — програмний комплекс, розроблений для проведення Пілотного проекту та призначений для автоматизації відбору постачальників товарів, визначених замовником, шляхом проведення електронного реверсивного аукціону. Система складається з бази даних, модуля електронного реверсивного аукціону та електронних майданчиків, через які здійснюється доступ до системи. Система повинна бути загальнодоступною і гарантувати недискримінації та рівний доступ до інформації всім користувачам;
замовник — Апарат Харківської міської ради та виконавчого комітету, що бере участь у Пілотному проекті;
крок аукціону — поступове пониження ціни пропозицій учасників електронного реверсивного аукціону. Крок аукціону становить від 0,5 до 3 % від початкової вартості товару;
документація закупівлі — документація, що розробляється замовником, оприлюднюється для вільного доступу під час проведення торгів, яка містить інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі та / або кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження;
закупівлі — процес здійснення закупівель товарів на електронних майданчиках (торги);
учасник — фізичні та юридичні особи, що є користувачами системи, який подав в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником.
2. Сфера застосування Положення
2.1. Це Положення застосовується для закупівлі товарів, визначених замовником від 5000 грн, для яких існує постійно діючий ринок та у разі, якщо вартість таких товарів не перевищує суми, визначеної статтею 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
3. Реєстрація в системі електронних закупівель
3.1. Замовник реєструється в системі відповідно до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.
3.2. Замовник має право зареєструватися на декількох електронних майданчиках.
4. Порядок здійснення закупівель
4.1. Замовник з метою придбання визначених товарів оприлюднює в системі оголошення про проведення закупівель.
4.2. В оголошенні про проведення закупівель обов’язково зазначається:
— найменування замовника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження;
— розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару;
— найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора товарів ДК: 016-2010, єдиного закупівельного словника СРV;
— кількість товарів;
— місце поставки товарів;
— строк поставки товарів;
— технічні вимоги до товару та спосіб їх підтвердження;
— вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
— дата та час закінчення подання запитів на уточнення та / або запитань щодо закупівель;
— дата, час початку подання пропозицій;
— дата, час закінчення подання пропозицій;
— дата, час проведення електронного реверсивного аукціону та його умови (крок аукціону може становити 0,5–3 % очікуваної вартості товару);
— іншу необхідну інформацію.
Технічні вимоги до предмету закупівлі та / або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатися замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити: «або еквівалент».
4.3. Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити в системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про придбання товару або істотні умови договору.
4.4. Замовник визначає строк початку подання пропозицій, що повинен становити не менше 3 робочих днів і не більше 7 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.
У разі, якщо протягом цього періоду Замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару та / або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь протягом 2 робочих днів з моменту їх розміщення у системі.
У разі необхідності замовник може внести відповідні зміни до технічних вимог до товару та / або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх у системі.
4.5. У разі нагальної потреби у закупівлі товарів строк початку подання пропозицій може бути скорочено до 1 робочого дня і не більше 3 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель. Причиною проведення скорочених закупівель не може бути бездіяльність замовника щодо проведення закупівель. Обґрунтування нагальної потреби зазначаються в оголошенні про проведення закупівель та не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками. За цих умов період, коли замовник може надати відповідь на запитання, уточнення користувачів системи, може визначатися годинами в межах тривалості робочого дня з 09 годин 00 хвилин до 18 годин 00 хвилин.
4.6. Замовник визначає строк закінчення подання пропозицій, що повинен становити не менше ніж 2 робочих дні та не більше ніж 5 робочих днів з моменту початку подання пропозицій, а в разі скорочених закупі-
вель — не менше ніж 1 робочий день та не більше ніж 2 робочих дні з моменту початку подання пропозицій.
4.7. Електронний реверсивний аукціон відбувається на наступний робочий день після строку закінчення подання пропозицій, визначеного замовником, дата та час проведення аукціону визначаються системою автоматично в межах тривалості робочого дня з 09 годин 00 хвилин до 18 годин 00 хвилин.
Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників. Дана інформація автоматично оприлюднюється системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону.
4.8. Замовник в строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, а запропонованого това-
ру — технічним вимогам до товару, зазначеним в оголошенні та / або документації закупівель.
У разі відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника, які зазначені в оголошенні про проведення закупівель та / або документації закупівель, такий учасник визнається переможцем закупівель.
Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до товару та / або вимогам до кваліфікації учасників, Замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначеною системою.
Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій, закупівля визнається такою, що не відбулась.
У разі ненадходження жодної пропозиції, закупівля визнається такою, що не відбулася.
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та / або відповідність товарів технічним вимогам, надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель.
4.9. Інформація про визначення переможця обов’язково оприлюднюється замовником в системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.
4.10. Договір про придбання товару укладається між замовником і переможцем не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця з врахуванням положень розділу 5 цього Положення, а в разі скорочених закупівель не раніше 1 робочого дня та не пізніше 5 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
4.11. Після укладення договору про придбання товару замовник зобов’язаний його оприлюднити в системі протягом 3 робочих днів з моменту його укладання з урахування вимог законодавства України.
4.12. У випадку, якщо договір не був укладений з вини переможця протягом строку, визначеного в п. 4.10 цього Положення, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишилися, та діє у порядку, передбаченому п. п. 4.8−4.10 глави 4 цього Положення.
4.13. Якщо було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості пропозицій учасників або після відхилення всіх пропозицій учасників, Замовник має право здійснити таку закупівлю без застосування системи електронних закупівель.
5. Порядок оскарження результатів закупівель
Оскарження результатів закупівель здійснюється відповідно до законодавства України.
Заступник міського голови — директор Департаменту економіки та комунального майна М. І. Фатєєв