Рішення про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України» (проект)
Повідомлення про оприлюднення проекту рішення Харківської міської ради
«Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126/11
«Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України»
Департаментом бюджету і фінансів підготовлений проект рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126/11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України». Вказані зміни пов’язані із внесенням змін до Податкового кодексу України, а також пропозиціями Департаменту інфраструктури Харківської міської ради щодо корегування Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Харкова.
Вищеназваний проект, а також відповідний аналіз регуляторного впливу опублікований у цьому номері газети «Харьковские известия».
Рішення
про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України»
Проект
№
|
Місцезнаходження майданчика для платного паркування (спеціальної земельної ділянки,
|
Площа земельної ділянки,
|
Кількість місць
|
Технічне
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Майданчики для паркування, що закріплені за КП «Харківпарксервіс»
|
||||
1
|
м­н Павлівський: від пров. Банного до пров. Армянського
|
668,25
|
45
|
дорожні знаки, розмітка
|
2
|
м­н Павлівський: від універмагу «Центральний» до вул. Квітки­Основ’яненка
|
187,5
|
15
|
дорожні знаки
|
3
|
м­н Конституції
|
1 086,25
|
73
|
дорожні знаки, розмітка
|
4
|
спуск Бурсацький
|
445,5
|
30
|
дорожні знаки, розмітка
|
5
|
вул. Сумська та вул. Римарська (в районі театру опери та балету)
|
324,5
|
22
|
дорожні знаки, розмітка
|
6
|
вул. Героїв Праці: від вул. Барабашова до вул. Гвардійців­Широнінців
|
1 141,25
|
77
|
дорожні знаки
|
7
|
вул. Пискунівська
|
1 086,25
|
73
|
дорожні знаки
|
8
|
пров. Машинобудівників
|
625
|
50
|
дорожні знаки
|
9
|
вул. Університетська: від Бурсацького спуску до м­ну Павлівського
|
519,75
|
35
|
дорожні знаки, розмітка
|
10
|
вул. Квітки­Основ’яненка
|
668,25
|
45
|
дорожні знаки, розмітка
|
11
|
м­н Свободи (в районі ХНУ)
|
264
|
18
|
дорожні знаки
|
12
|
вул. Донця­Захаржевського, пров. Некрасова
|
250,25
|
17
|
дорожні знаки
|
13
|
вул. Мінська: від вул. Червоного Льотчика до просп. Леніна
|
236,5
|
16
|
дорожні знаки
|
14
|
м­н Свободи: від вул. Трінклера до вул. Сумської
|
654,5
|
44
|
дорожні знаки
|
15
|
вул. Суздальські Ряди
|
148,5
|
10
|
дорожні знаки
|
16
|
вул. Трінклера: від м­ну Свободи до просп. Правди
|
324,5
|
22
|
дорожні знаки
|
17
|
просп. Леніна: майданчик біля магазину «Колобок» (поблизу будинку № 64)
|
519,75
|
35
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
18
|
просп. Леніна: від вул. Отакара Яроша до вул. 23‑го Серпня
|
209
|
14
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
19
|
вул. Червоні Ряди: від м­ну Карла Маркса до вул. Суздальські Ряди
|
148,5
|
10
|
дорожні знаки
|
20
|
біля Держпрому на м­ні Свободи
|
310,75
|
21
|
дорожні знаки
|
21
|
вул. Петровського: від вул. Пушкінської до вул. Мироносицької
|
371,25
|
25
|
дорожні знаки
|
22
|
вул. Якіра: від вул. Академіка Павлова до вул. Стасової Олени
|
607,75
|
41
|
дорожні знаки
|
23
|
вул. Амурська: від просп. 50­річчя ВЛКСМ до вул. Якіра
|
297
|
20
|
дорожні знаки
|
24
|
просп. 50­річчя ВЛКСМ: від просп. 50­річчя СРСР до вул. Амурської
|
1 606
|
108
|
дорожні знаки
|
25
|
вул. Вернадського, 1
|
222,75
|
15
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
26
|
просп. Гагаріна, 2
|
310,75
|
21
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
27
|
просп. Тракторобудівників, 71
|
343,75
|
23
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
28
|
другорядна дорога в районі ст. м. «Студентська»
|
310,75
|
21
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
29
|
вул. Корчагінців, 40
|
533,5
|
36
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
30
|
вул. Героїв Праці, 49
|
357,5
|
24
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
31
|
вул. Отакара Яроша, 23 / 27
|
431,75
|
29
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
32
|
пров. Пискунівський
|
101,75
|
7
|
дорожні знаки
|
33
|
просп. Маршала Жукова, 2
|
742,5
|
50
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
34
|
вул. Шевченка, 26
|
533,5
|
36
|
дорожні знаки
|
35
|
вул. Метробудівників, 4­б
|
431,75
|
29
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
36
|
вул. Героїв Праці, 29
|
492,25
|
33
|
дорожні знаки, огорожа, пункт чергового
|
37
|
Салтівське шосе, 110
|
566,5
|
38
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
38
|
вул. Клочківська, 105­а
|
621,5
|
42
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
39
|
вул. Астрономічна, 35­а
|
594
|
40
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
40
|
вул. Героїв Праці, 48­А
|
473
|
32
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
41
|
вул. Архітекторів, 34
|
594
|
40
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
42
|
просп. Гагаріна, 176
|
891
|
60
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
43
|
просп. Тракторобудівників, 105
|
594
|
40
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
44
|
просп. Тракторобудівників, 63
|
445,5
|
30
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
45
|
просп. Тракторобудівників, 59 / 56
|
357,5
|
24
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
46
|
вул. Гвардійців­Широнінців, 5
|
519,75
|
35
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
47
|
вул. Героїв Праці, 8
|
236,5
|
16
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
48
|
вул. Броненосця Потьомкіна (поблизу БК «ХЕМЗ»)
|
742,5
|
50
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
49
|
просп. Л. Свободи, 24‑26
|
2 598,75
|
175
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
50
|
просп. Леніна, 45
|
979
|
66
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
51
|
просп. Перемоги, 78
|
7 276,5
|
490
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
52
|
вул. Танкопія, 17‑19
|
2 301,75
|
155
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
53
|
вул. Шатилова Дача, 9
|
2 348,5
|
158
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
54
|
м­н Повстання біля Кінного ринку (крім ділянки м­н Повстання, 1а)
|
594
|
40
|
дорожні знаки
|
55
|
вул. Сімнадцятого Партз’їзду, 34
|
1 012
|
68
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
56
|
просп. Л. Свободи біля Олексіївського ринку
|
4 826,25
|
325
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
57
|
вул. Клочківська напроти Олексіївського водосховища
|
891
|
60
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
58
|
вул. Танкопія, кут вул. Харківських Дивізій
|
863,5
|
58
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
59
|
вул. Грозненська, 34
|
1 113,75
|
75
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
60
|
вул. Дерев’янка, 19
|
4 752
|
320
|
дорожні знаки, огорожа, КПП, шлагбаум
|
61
|
вул. Червоноармійська біля будинку № 7
|
176
|
12
|
дорожні знаки
|
62
|
перехрестя просп. Леніна та вул. Серпової
|
371,25
|
25
|
дорожні знаки, огорожа
|
63
|
перехрестя просп. 50­річчя ВЛКСМ та вул. Академіка Павлова
|
371,25
|
25
|
дорожні знаки
|
64
|
вул. 23‑го Серпня, 43‑47
|
445,5
|
30
|
дорожні знаки
|
65
|
просп. Людвіга Свободи, 52­А
|
1 039,5
|
70
|
дорожні знаки, КПП, огорожа, шлагбаум
|
66
|
просп. Московський, 199А­199Д
|
176
|
12
|
дорожні знаки
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
67
|
вул. Весніна: від вул. Сумської до в­ду Трінклера
|
371,25
|
25
|
дорожні знаки
|
68
|
вул. Весніна: від в­ду Трінклера до вул. Динамівської
|
1 633,5
|
110
|
дорожні знаки
|
69
|
вул. Академіка Павлова від будинку № 120‑5 до вул. Амурської
|
269,5
|
18
|
дорожні знаки
|
70
|
просп. Леніна, 9 / 8
|
222,75
|
15
|
дорожні знаки
|
71
|
просп. Леніна, 15
|
297
|
20
|
дорожні знаки
|
72
|
просп. Леніна, 36‑40 / 3
|
297
|
20
|
дорожні знаки
|
73
|
вул. Морозова ріг просп. Героїв Сталінграда
|
668,25
|
45
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
74
|
вул. Велика Кільцева, 3­А
|
1 188
|
80
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
75
|
просп. Тракторобудівників, 103­Б
|
209
|
14
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
76
|
просп. Маршала Жукова кут просп. Героїв Сталінграда
|
2 227,5
|
150
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
77
|
вул. Червоноармійська, 12
|
176
|
12
|
дорожні знаки
|
78
|
вул. Плеханівська, 135­139
|
1 573
|
106
|
дорожні знаки
|
79
|
вул. Саперна, 30
|
445,5
|
30
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
80
|
вул. Академіка Павлова, 323
|
519,75
|
35
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
81
|
вул. Академіка Павлова, 271
|
891
|
60
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
82
|
вул. Рибалка, 51
|
1 930,5
|
130
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
83
|
просп. Московський, 256
|
371,25
|
25
|
дорожні знаки, розмітка
|
84
|
вул. Якіра: від вул. Марселя Кашена до вул. Стасової Олени
|
654,5
|
44
|
дорожні знаки
|
85
|
вул. Матросова в районі будівлі № 18­Г
|
4 083,75
|
275
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
86
|
перехрестя вул. Корчагінців та вул. Велозаводської
|
668,25
|
45
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
87
|
перехрестя вул. Академіка Синельникова та вул. Транспортної
|
654,5
|
44
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
88
|
вул. Камишева Івана, 9
|
445,5
|
30
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
89
|
просп. Гагаріна, 168
|
297
|
20
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
90
|
просп. Гагаріна, 170
|
250,25
|
17
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
91
|
просп. Героїв Сталінграда (біля Комунального ринку)
|
445,5
|
30
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
92
|
вул. Раднаркомівська: від вул. Сумської до вул. Мироносицької
|
176
|
12
|
дорожні знаки
|
93
|
вул. Скрипника: від вул. Сумської до вул. Чернишевської
|
343,75
|
23
|
дорожні знаки
|
94
|
просп. Тракторобудівників, 122
|
398,75
|
27
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
95
|
вул. Державінська, 3
|
1 782
|
120
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
96
|
вул. Гвардійців­Широнінців, 5­Г
|
1 067
|
72
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
97
|
просп. Московський, 64­А
|
176
|
12
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
98
|
вул. Іллінська, 68
|
728,75
|
49
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
99
|
вул. Артема, 1 / 13
|
148,5
|
10
|
дорожні знаки
|
100
|
просп. Леніна біля станції метро «Наукова»
|
176
|
12
|
дорожні знаки
|
101
|
просп. Леніна: від вул. Культури до вул. Чичибабіна
|
222,75
|
15
|
дорожні знаки
|
102
|
вул. Космічна
|
459,25
|
31
|
дорожні знаки
|
103
|
пров. Отакара Яроша біля готелю «Мир»
|
324,5
|
22
|
дорожні знаки
|
104
|
просп. Слави, 2
|
324,5
|
22
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
105
|
вул. Академіка Павлова, 151
|
1 485
|
100
|
дорожні знаки, розмітка
|
106
|
вул. Академіка Павлова ріг просп. 50­річчя ВЛКСМ
|
1 113,75
|
75
|
дорожні знаки, розмітка
|
107
|
просп. Людвіга Свободи біля станції метро «Олексіївська»
|
789,25
|
53
|
дорожні знаки, огорожа, КПП
|
108
|
Червоношкільна набережна, 26
|
148,5
|
10
|
дорожні знаки, розмітка
|
109
|
вул. Пушкінська, 11‑13
|
176
|
12
|
дорожні знаки, розмітка
|
Майданчики для паркування, які закріплені за вокзалом Харків­Пасажирський
|
||||
1
|
м­н Привокзальний, 1 (вокзал)
|
2 262,5
|
181
|
дорожні знаки, пункт чергового, огорожа
|
2
|
м­н Привокзальний, 1 (приміський термінал «Б»)
|
2 137,5
|
171
|
дорожні знаки, пункт чергового, огорожа
|
Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України»
Цей аналіз регуляторного впливу (надалі — Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України від 11.09.2003 № 1160­IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України», як регуляторного акта.
1. Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення
Рішенням 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України» на території міста Харкова були встановлені місцеві податки і збори.
Останні зміни до цього рішення та до затверджених ним положень з питань справляння місцевих податків і зборів були внесені 24.06.2015 року.
З цього часу у законодавстві відбулися деякі зміни, які потребують відображення у вищезазначеному рішенні.
Верховною Радою України прийнятий Закон України від 30.06.2015 № 557­VIIІ «Про внесення змін до статті 288 Податкового кодексу України щодо граничного розміру орендної плати», який набрав чинності 24 липня 2015 року.
Зазначеним Законом встановлена норма, згідно якої розмір орендної плати за земельну ділянку, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах, може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Крім того, Законом України від 01.07.2015 № 569­VІII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України», який набрав чинності 23 липня 2015 року, до Податкового кодексу України внесені зміни, відповідно до яких платники єдиного податку першої групи, а також другої та третьої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень, не застосовують реєстратори розрахункових операцій.
Також Законом України від 17.07.2015 № 654­VІII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо створення сприятливих умов для надання освітніх послуг дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами недержавної форми власності» будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форм власності і джерел фінансування, які використовуються для надання освітніх послуг, віднесено до нерухомості, яка не є об’єктами оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Одночасно з цим у теперішній час виникла необхідність корегування Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Харкова, за рахунок виключення у зв’язку з економічною неефективністю експлуатації 2 ділянок на 38 машино / місць загальною площею 566,5 кв. м, які закріплені за комунальним підприємством «Харків­
парксервіс».
Відповідні пропозиції надійшли від Департаменту інфраструктури Харківської міської ради.
Враховуючи наведене, рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України» має бути приведене у відповідність до норм чинного законодавства.
Зазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів тому, що коригування окремих норм рішення з питань справляння податків можливе лише за рахунок прийняття відповідного рішення Харківської міської ради.
Суб’єктами, на яких неврегульованість зазначеної проблеми справлятиме негативний вплив, є:
— платники місцевих податків і зборів у місті Харкові;
— контролюючі органи, на які покладені функції з контролю за справлянням місцевих податків і зборів;
— органи місцевого самоврядування.
Таким чином, вказана проблема потребує розв’язання шляхом прийняття рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України».
2. Цілі (мета) регулювання
Метою прийняття рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України» є:
— приведення регуляторного акта у відповідність до норм чинного законодавства;
— корегування Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Харкова, шляхом викладення його у новій редакції.
3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей
У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановлених цілей доцільно розглянути такі можливості:
— пропозиція відмови від введення в дію запропонованого акта;
— здійснення регулювання нормативним актом іншого органу;
— введення в дію запропонованого акта.
Відмова від введення в дію запропонованого регуляторного акта не дозволить забезпечити безумовне виконання вимог чинного законодавства, а також призведе до економічно необґрунтованих витрат комунального підприємства «Харківпарксервіс» на сплату збору за місця для паркування транспортних засобів за земельні ділянки, на яких розміщені майданчики для платного паркування, експлуатація яких є неефективною, а у разі несплати збору за ці ділянки — до застосування санкцій до підприємства з боку контролюючих органів.
Здійснення регулювання нормативним актом іншого органу не є можливим у зв’язку з тим, що право на внесення змін до рішення міської ради з питань справляння податків належить Харківській міській раді шляхом прийняття відповідного рішення.
Третя альтернатива введення в дію запропонованого акта є єдиним шляхом досягнення встановлених цілей.
Безумовність обраного виду правового регулювання ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) рішень Харківської міської ради для виконання на території міста Харкова, що передбачено ст. 144 Конституції України, ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 4 Податкового кодексу України.
4. Опис механізмів та заходів, що пропонується для вирішення проблеми
Вирішити проблему пропонується за допомогою такого способу, як внесення змін до рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України».
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
5. Обґрунтування можливостей досягнення мети у разі прийняття рішення
Можливість досягнення цілей, передбачених п. 2 цього Аналізу, у разі прийняття зазначеного рішення є цілком реальною та обґрунтованою у зв’язку з тим, що метою розробки проекту рішення є цілеспрямоване вирішення проблеми.
Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п. 2 цього Аналізу, вбачається цілком реальним.
Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органами місцевого самоврядування, контролюючими органами та платниками місцевих податків і зборів.
Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акта принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:
— органи місцевого самоврядування дотримаються принципу верховенства закону і приведуть рішення з питань справляння податків у місті Харкові у відповідність до вимог чинного законодавства;
— контролюючі органи та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть акти законодавства Харківської міської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства, а платники збору за місця для паркування транспортних засобів (КП «Харківпарксервіс») зменшать витрати на утримання і обслуговування майданчиків для платного паркування, робота яких є економічно неефективною.
Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акта буде здійснюватися контролюючими органами систематично, у тому числі під час проведення перевірок.
Слід зазначити, що на дію даного акта можливий вплив зовнішніх чинників таких, як внесення змін та доповнень до чинного законодавства в цій сфері.
6. Очікувані результати прийняття рішення
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акта. Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси платників місцевих податків і зборів, контролюючих органів та органів місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникнуть у різних груп суб’єктів, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття даного проекту рішення.
Таблиця вигод та витрат
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Інтереси
|
— дотримання принципу верховен­
|
Відсутні
|
Інтереси
|
— застосування актів законодавства Харківської міської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства; — зменшення витрат на утримання і обслуговування майданчиків для паркування, робота яких є економічно неефективною (КП «Харківпарксервіс») |
Відсутні
|
7. Термін дії регуляторного акта
Рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 4 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 12.01.2011 № 126 / 11 «Про врегулювання питань справляння податків на території міста Харкова відповідно до норм Податкового кодексу України» є загальнообов’язковим до застосування на території міста Харкова і термін його дії необмежений.
Потреби визначити строк дії даного акта не існує через невизначеність строків, протягом яких будуть існувати правовідносини, що регулюються цим актом.
8. Визначення показників результативності рішення
До показників результативності дії акта належать:
— обсяги надходжень місцевих податків і зборів до бюджету міста Харкова.
Дія рішення поширюється на платників місцевих податків і зборів у місті Харкові.
Розмір коштів, що витрачатимуться платниками місцевих податків і зборів на виконання вимог даного акта, зменшиться.
Час, що витрачатиметься платниками місцевих податків і зборів на виконання вимог даного акта, не зміниться.
У відповідності до частини 5 ст. 12 Закону України від 11.09.2003 № 1160­IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що ознайомляться з зазначеним рішенням в офіційних засобах масової інформації — газеті «Харьковские известия» та на офіційному сайті Харківської міської ради за результатами оприлюднення.
9. Заходи щодо відстеження результативності рішення
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного акта, у встановлені чинним законодавством строки, Департаментом бюджету і фінансів Харківської міської ради з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акта.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акта.
Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акта, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності цього акта.
Заступник міського голови — директор Департаменту бюджету і фінансів Т. Д. Таукешева