Повідомлення про оприлюднення проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів»

06.04.2013 00:01   -
Автор:

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін
до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів»

З метою формування бази даних містобудівного кадастру, забезпечення її наповнення повною, актаальною, всебічною інформацією, визначення об’єму і періодичності її передачі базовими суб’єктами постачання інформаційних ресурсів Службі містобудівного кадастру міста Харкова для внесення цих даних у базу даних містобудівного кадастру, визначення переліку базових суб’єктів Департаментом містобудування, архітектури та земельних відносин підготовлено проект рішення Харківської міської ради 6 скликання «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів».
На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.2003р. № 1160-ІV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308, з метою прийняття від громадськості та суб’єктів господарювання зауважень та пропозицій до вищевказаного проекту рішення, у цьому номері газети «Харьковские известия» публікується проект рішення Харківської міської ради 6 скликання «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів» та аналіз регуляторного впливу до нього.
Зауваження та пропозиції до вищевказаного проекту рішення Харківської міської ради приймаються в письмовому вигляді розробником протягом одного місяця з дня його опублікування за адресою: 61003, м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7, т. 760-75-96.
Начальник Служби містобудівного кадастру міста Харкова Н. В. Гук


У К Р А Ї Н А

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
___сесія 6-го скликання
Від ______________2013 № ________ / 13
м. Харків
ПРОЕКТ

Рішення
Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова
та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів

На підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр» та від 25.05.2011 № 556 «Про порядок обміну інформацією між містобудівним і державним земельним кадастрами», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України від 01.09.2011 № 170 «Про затвердження Порядку проведення містобудівного моніторингу», ДБН Б.1‑1-93 «Порядок створення і ведення містобудівних кадастрів населених пунктів», рішення 19 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 26.09.2012 № 838 / 12 «Про затвердження Положення про містобудівний кадастр м. Харкова», керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Харківська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова і базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів, затвердженого рішенням 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 958 / 12, виклавши Перелік базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів (додаток № 1 до Регламенту) в новій редакції (додається).
2. Департаменту у справах інформації і зв’язку з громадськістю забезпечити публікацію цього рішення в засобах масової інформації в установленому порядку.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин і секретаря Харківської міської ради.
Міський голова Г. А. Кернес


Додаток 1
до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів
постачання інформаційних ресурсів, затвердженого рішенням 21-ї сесії Харківської міської ради 6-го скликання від 19.12.2012 № 958 / 12
в редакції рішення сесії Харківської міської ради
від ____________2013 р. № _______/13
ПЕРЕЛІК
базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів

Базовий суб’єкт постачання інформаційних ресурсів

Дані, що надаються

Періодичність надання даних

1

2

3

4

1

Управління на Південній залізниці Головного Управління Держсанепідслужби на залізничному транспорті

Дані відносно одиниць обліку об’єктів з потенційною дією небезпечних природних і техногенних процесів на Південній залізниці в межах міста Харкова. (На підставі відповідного договору)

Двічі на рік (кожне півріччя)

2

Державне підприємство «Харківський регіональний науково­виробничий центр стандартизації, метрології і сертифікації» (ДП «Харківстандартметрологія»)

Дані державної і місцевої систем координат, у тому числі в цифровій формі, дані єдиної системи класифікації і кодування об’єктів містобудування і інші інформаційні ресурси містобудівного кадастру тощо. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

3

Управління Держземагенства у місті Харкові Харківської області

Документація щодо землеустрою і дані державного земельного кадастру по місту Харкову. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження землевпорядної документації

4

Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області

Інформація про надзвичайні ситуації техногенного характеру, що спричинили зміну об’єктів містобудування. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації та її категорії важливості

5

Управління охорони, використання і відтворення біоресурсів і регулювання рибальства в Харківській області

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

6

Головне управління статистики у Харківській області

Відомості щодо галузевої структури господарства територіального об’єкта, населення, наявності і споживання природних ресурсів тощо. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

7

Державна фітосанітарна інспекція Харківської області

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

8

Державна інспекція сільського господарства у Харківській області

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

9

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Харківській області

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Двічі на рік (кожне півріччя)

10

Інспекція державного архітектурно­будівельного контролю в Харківській області

Документація з нагляду в сфері будівництва нових та реконструкції існуючих об’єктів (декларація, дозвіл або повідомлення про початок виконання будівельних робіт, сертифікат або декларація про готовність об’єкта до експлуатації тощо), документація стосовно самовільно побудованих об’єктів та інше. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації

11

Служба автомобільних доріг у Харківській області

Дані щодо об’єктів транспортної та інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації

12

Територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області

Інформація про надзвичайні ситуації техногенного характеру, що спричинили зміну об’єктів містобудування. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації і її категорії важливості

13

Управління державної автомобільної інспекції УМВС України в Харківській області

Дані щодо об’єктів транспортної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Поквартально

14

Департамент культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

15

Управління містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

16

Головне управління Держсанепідслужби у Харківській області

Дані відносно одиниць обліку об’єктів з потенційною дією небезпечних природних і техногенних процесів. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації

17

Харківське обласне управління лісового та мисливського господарства (Держлісагентство)

Інформація про облік лісів і державний лісовий кадастр, лісовпорядкування і мисливське впорядкування тощо. (На підставі відповідного договору)

Один раз на рік

18

Харківське регіональне управління водних ресурсів (Держводагентство)

Інформація про використання водних ресурсів, ведення державного обліку водокористування і державного водного кадастру тощо. (На підставі відповідного договору)

Двічі на рік (кожне півріччя)

19

ПАТ «Харківгаз» ПАТ «Харківміськгаз»

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації

20

АК «Харківобленерго»

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання. (На підставі відповідного договору)

Постійно по мірі надходження інформації

21

Департамент економіки та комунального майна Харківської міської ради

Дані і характеристики по об’єктам комунальної власності

Постійно по мірі надходження інформації

22

Департамент культури Харківської міської ради

Дані відносно пам’ятників історії і культури, інших об’єктів, що мають історичну або культурну цінність, дані інвентаризації таких об’єктів тощо

Двічі на рік (кожне півріччя)

23

Департамент освіти Харківської міської ради

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання

Один раз на рік

24

Департамент охорони здоров’я Харківської міської ради

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання

Один раз на рік

25

Управління земельних відносин Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

26

Управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради

Містобудівна документація:

– матеріали генерального плану;

– ДПТ;

– план зонування території;

– історико­архітектурний опорний план;

– інформація щодо межі міста і його адміністративно­територіальні одиниці;

– тощо

Постійно по мірі розробки містобудівної документації

27

Комунальне підрядне спеціалізоване підприємство по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «Шляхрембуд» (Департамент будівництва і шляхового господарства)

Дані щодо об’єктів транспортної і інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

28

КП «Жилкомсервіс» (Департамент житлового господарства)

Дані щодо об’єктів житлового фонду і об’єктів благоустрою

Поквартально

29

КП «Міський архів»

Інформаційні дані минулих років у сфері містобудування

Необхідна інформація за запитом

30

КП «Ритуал» (Департамент комунального господарства)

Дані щодо об’єктів інфраструктури ритуальних послуг для населення відповідного підпорядкування

Один раз на рік

31

КП «Санітарно­екологічний центр» (Департамент комунального господарства)

Дані досліджень об’єктів житлової, громадської і промислової забудови, об’єктів транспортної і інженерної інфраструктури

Постійно по мірі надходження інформації

32

КП «Харківблагоустрій» (Департамент житлового господарства)

Дані щодо об’єктів благоустрою, об’єктів транспортної і інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Поквартально

33

КП «Харківводоканал» (Департамент комунального господарства)

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

1

2

3

4

34

КП «Комплекс по експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (Департамент будівництва та шляхового господарства)

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

35

КП «Харківська Дирекція будівництва метрополітену» (Департамент будівництва та шляхового господарства)

Дані щодо об’єктів будівництва метрополітену

Один раз на рік

36

КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» (Департамент економіки і комунального майна)

Дані щодо об’єктів нерухомості, що підлягають обов’язковій технічній інвентаризації

Постійно по мірі надходження інформації

37

КП «Харківський міський центр нерухомості» (Департамент економіки і комунального майна)

Дані щодо об’єктів нерухомості комунальної власності

Постійно по мірі надходження інформації

38

КП «Харківські теплові мережі» (Департамент комунального господарства)

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

39

КП електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» (Департамент комунального господарства)

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

40

КСП «Інженерні мережі» (Департамент житлового господарства)

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

41

СКП «Харківгазсервіс» (Департамент комунального господарства)

Дані щодо об’єктів інженерної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Двічі на рік (кожне півріччя)

42

СКП «Харківзеленбуд» (Департамент комунального господарства)

Дані щодо об’єктів благоустрою відповідного підпорядкування та їх стан

Двічі на рік (кожне півріччя)

43

Департамент транспорту

КП «Харківський метрополітен»

КП «Міськелектротранссервіс»

КП «Харківпасс»

КП «Харківпарксервіс»

КП «Харків­сигнал»

Дані щодо об’єктів міського пасажирського транспорту, транспортної інфраструктури відповідного підпорядкування або відання

Двічі на рік (кожне півріччя)

44

проектні організації

Проектна документація на будівництво об’єктів до реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт у ДАБКу (видачі дозволу або направлення замовником повідомлення);

– генплан;

– архітектурно­планувальні рішення (креслення архітектурних рішень: плани, розрізи, фасади);

– паспорт обробки фасадів;

– зведений план інженерних мереж;

– креслення зовнішніх інженерних мереж;

– технічні умови інженерних служб (організацій) міста;

– тощо.

(На підставі відповідного договору)

По мірі розробки проектної документації

вишукувальні і будівельні організації

– Виконавчі зйомки закінчених будівництвом об’єктів і інженерних мереж до них до видачі ДАБКом сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації (реєстрації декларації);

– виконавчі зйомки інженерних мереж;

– виконавчі зйомки територій;

– тощо.

(На підставі відповідного договору)

По мірі виконання вишукувальних робіт, виконавчих зйомок комунікацій і об’єктів містобудування

45

Департамент контролю Харківської міської ради

Дані про розміщення стаціонарних рекламних конструкцій

Поквартально

46

Департамент телекомунікації та зв’язку

Дані щодо об’єктів відповідного підпорядкування або відання

Постійно по мірі надходження інформації

47

галузеві кадастрові і інші інформаційні служби, у тому числі такі, які виконують натуральні обстеження, зйомки і вишукування, ведуть свої регістри і бази даних

Дані, що стосуються відповідних одиниць обліку об’єктів містобудування.

(На підставі відповідного договору)

По мірі виконання обстежень, необхідних вишукувань, обмірів і інших видів робіт


Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру
міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів»

Цей аналіз регуляторного впливу (далі — Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів» (надалі — проект рішення), як регуляторного акта.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр» в організаційній структурі системи містобудівного кадастру визначаються базові суб’єкти, які відповідають в межах своїх повноважень за постачання інформаційних ресурсів для системи містобудівного кадастру.

На виконання Постанови сесією Харківської міської ради був затверджений Регламент взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів (далі — Регламент), який визначив перелік Базових суб’єктів, об’єм та періодичність передачі даних Базовими суб’єктами Службі.

Детально проаналізувавши нормативні документи, що визначають склад та зміст містобудівного кадастру, було зроблено висновок, що для забезпечення повноти, всебічності, актаальності інформаційних ресурсів, що мають міститися в системі містобудівного кадастру необхідно внести зміни до затвердженого Регламенту, доповнивши його рядом установ та організацій. Внесення змін до Регламенту визначить повний перелік необхідних Базових суб’єктів, встановить об’єм та періодичність передачі інформаційних ресурсів Базовими суб’єктами Службі для внесення цих даних у базу даних містобудівного кадастру м. Харкова, що сприятиме реалізації створення і ведення містобудівного кадастру.

Відсутність детального правового регулювання вказаних питань приводить до існування правових пропусків регулювання діяльності у сфері містобудівної діяльності, викликає складнощі при оформленні відповідної документації.

Вказані явища приводять до зниження ефективності реалізації прав фізичних і юридичних осіб у сфері містобудівної діяльності, відсутність відповідних інституційних, правових і організаційних заходів для ефективного виконання задач у сфері містобудівної діяльності, обмеженості механізмів суспільного контролю і іншим негативним наслідкам.

Неможливість рішення вказаної проблеми за допомогою ринкових механізмів обумовлена тим, що для врегулювання вказаних відносин повинна бути створена відповідна правова база.

Суб’єктами, на яких проблема робить негативний вплив, є суб’єкти владних повноважень, зокрема виконавчі органи Харківської міської ради, які застосовують норми законодавства України у сфері містобудівної діяльності. Також проблема робить негативний вплив на територіальну громаду міста Харкова в цілому.

Тому, на виконання положень Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр», рішення 19 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 26.09.2012 № 838 / 12 «Про затвердження Положення про містобудівний кадастр м. Харкова» Департаментом містобудування, архітектури та земельних відносин підготовлено проект рішення Харківської міської ради 6 скликання «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів».

2. Визначення цілей державного регулювання

Мета прийняття даного регуляторного акта безпосередньо пов’язана з вирішенням проблеми, про яку йшлося в попередньому розділі. Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми як у цілому, так і її окремих складових.

Затвердження змін до Регламенту забезпечить реалізацію наступних цілей державного регулювання:

— виконання законодавства у сфері містобудування;

— забезпечення наповнення бази даних містобудівного кадастру інформаційними ресурсами;

— повнота, актаальність та всебічність інформації, що міститься в базі даних містобудівного кадастру, що забезпечить повну інформованість при вирішенні питань у сфері містобудівної діяльності;

— удосконалення управління і перспективного планування розвитку міста та його окремих районів.

3. Визначення та оцінка усіх альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу

Перший альтернативний спосіб — залишити ситуацію без змін. Однак пунктом 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр» передбачено, що дані, що подаються для ведення містобудівного кадастру, та періодичність їх поновлення визначаються відповідним спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури разом з базовими суб’єктами містобудівного кадастру та іншими заінтересованими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, тому у разі залишення ситуації без змін положення вищевказаного пункту не буде реалізоване. Тому цей спосіб є неприйнятним.

Другий спосіб — прийняття рішення Харківської ради «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів». Запропонований проект регуляторного акта на сьогодні є оптимальним рішенням, спрямованим на безпосереднє виконання вимог, передбачених законодавством.

4. Механізми і заходи, які пропонується застосовувати для розв’язання проблеми

Механізмом, який забезпечить ефективне розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта є механізм зазначений у положеннях Закону Україну «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності від 11.09.2003 № 1160­IV.» Одним із важливих моментів якого є аналіз сформованої ситуації. Вирішення вищезазначеної проблеми буде розв’язано шляхом прийняття відповідного рішення Харківською міською радою з дотриманням вимог законодавства України.

Відповідно до п. 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр» дані, що подаються для ведення містобудівного кадастру, та періодичність їх поновлення визначаються відповідним спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури разом з базовими суб’єктами містобудівного кадастру та іншими заінтересованими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.

Служба містобудівного кадастру забезпечує взаємодію з базовими суб’єктами містобудівного кадастру та постійне отримання від них інформації, що підлягає реєстрації у містобудівному кадастрі.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр» та інших законодавчих актів пропонується затвердити зміни до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів, який буде визначати порядок взаємодії Служби і Базових суб’єктів, у тому числі визначить перелік конкретних Базових суб’єктів, встановить об’єм та періодичність передачі інформаційних ресурсів Базовими суб’єктами Службі для внесення цих даних у базу даних містобудівного кадастру

м. Харкова.

5. Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Можливість досягнення цілей передбачених у цьому Аналізі в разі прийняття зазначеного рішення є цілком реальною та обґрунтованою, оскільки метою проекту рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених завдань.

Проект рішення сприятиме реалізації ведення містобудівного кадастру міста Харкова, забезпечить наповнення інформаційними ресурсами бази даних містобудівного кадастру шляхом отримання інформації від Базових суб’єктів, визначить об’єм та періодичність передачі інформаційних ресурсів Базовими суб’єктами Службі.

Поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та держави. Досягнення встановлених цілей шляхом виконання регуляторного акта приносить вигоди, які виправдовують необхідні для його виконання витрати.

Простота виконання вимог, встановлених актом, простота положень даного акта, що містить чітке обґрунтування поставлених завдань, являється також однією з можливостей у досягненні встановлених цілей.

Також слід зазначити, що в даному випадку, має місце ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного акта, а саме зміни діючого законодавства. Це може привести до недоцільності в подальшому застосування даного регуляторного акта, або зміни його по суті чи окремих його положень. Тобто ризик впливу зовнішніх чинників існує, однак не може вплинути на фактор відмови від введення в дію регуляторного акта.

Контроль за виконанням цього рішення буде здійснюватися Департаментом містобудування, архітектури та земельних відносин.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта

Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта припускає наведення аналізу вигод та витрат, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється дія цього акта.

Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси суб’єктів господарювання, громадян та органів місцевого самоврядування, які мають різний характер і соціальний ефект.

Проведення аналізу вигод та витрат у повному обсязі є складною процедурою, оскільки передбачає систематичний збір та аналіз інформації, розрахунок вигод та витрат для значного проміжку часу, застосування різних математичних та економічних моделей тощо.

Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого проекту, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється його дія, наведені вигоди та витрати у текстовій формі.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Місцева влада

— виконання законодавства у сфері містобудування;

— забезпечення наповнення бази даних містобудівного кадастру інформаційними ресурсами;

— визначення переліку Базових суб’єктів, що мають надавати інформацію для формування бази даних містобудівного кадастру;

— встановлення об’єму та періодичності передачі інформаційних ресурсів Базовими суб’єктами Службі.

Витрати не передбачаються

Суб’єкти господарювання

– повнота, актаальність та всебічність інформації, що міститься в базі даних містобудівного кадастру, що забезпечить повну інформованість при вирішенні питань у сфері містобудівної діяльності.

Витрати не передбачаються

Територіальна громада

– повнота, актаальність та всебічність інформації, що міститься в базі даних містобудівного кадастру, що забезпечить повну інформованість при вирішенні питань у сфері містобудівної діяльності.

Витрати не передбачаються

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта (у разі обмеження цього строку)

Строк дії регуляторного акта пропонується встановити необмеженим, оскільки процес ведення містобудівного кадастру є неперервним та постійним.

8. Показники результативності регуляторного акта

Визначено декілька обчислюваних показників результативності регуляторного акта, які безпосередньо пов’язані із цілями регуляторного акта та мають числовий вимір, а саме:

1. Загальна кількість найменувань документів, що передаються Базовими суб’єктами до Служби для внесення у базу даних.

2. Кількість документації, що надана до Служби для внесення у базу даних, а саме:

— проектна документація на будівництво об’єктів (генплан, архітектурно­планувальні рішення, паспорт обробки фасадів, зведений план інженерних мереж, креслення зовнішніх інженерних мереж, технічні умови інженерних служб (організацій) міста тощо);

— містобудівна документація (матеріали генерального плану, ДПТ, план зонування території, історико­архітектурний опорний, інформація щодо межі міста і його адміністративно­територіальні одиниці, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, будівельний паспорт забудови земельної ділянки, обґрунтування меж та розмірів земельної ділянки тощо);

— землевпорядна документація (проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічна документація із землеустрою тощо);

— виконавчі зйомки закінчених будівництвом об’єктів і інженерних мереж до них;

— документація з нагляду в сфері будівництва нових та реконструкції існуючих об’єктів (декларація, дозвіл або повідомлення про початок виконання будівельних робіт, сертифікат або декларація про готовність об’єкта до експлуатації тощо).

— та інші документи згідно договорів укладених з Базовими суб’єктами.

Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та / або фізичними особами не зміниться.

Розмір надходжень до місцевого бюджету не зміниться.

Дія даного регуляторного акта поширюється на невизначене коло суб’єктів господарювання та / або фізичних осіб (територія дії акта — місто Харків);

На підставі порівняння цих показників та отриманих у подальшому даних (при проведенні базового, повторного та періодичних відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та досягнення цілей регулювання.

9. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Результативність цього регуляторного акта буде відстежуватись статистичним методом, шляхом аналізу статистичних даних, наданих Службою містобудівного кадастру міста Харкова.

Базове відстеження результативності дії цього акта буде здійснюватись за підсумками року після прийняття регуляторного акта.

Протягом 2‑х років, з дня набрання чинності цим регуляторним актом, буде проведене повторне відстеження результативності регуляторного акта, де будуть відображені порівняльні показники за період з моменту закінчення проведення базового відстеження результативності акта на той час.

За цими порівняльними даними після зазначеного строку буде встановлена повнота та ефективність введення в дію регуляторного акта.

Протягом кожних трьох років з моменту виконання заходів з проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта, за умови його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності цього акта, де будуть відображені відповідні показники в порівнянні з попереднім відстеженням результативності акта.

Начальник Служби містобудівного кадастру міста Харкова

Н. В. Гук