Договір про надання житлово-комунальних послуг

28.07.2014 08:46   -
Автор:
ДОГОВІР № ___
про надання житлово-комунальних послуг
м. Харків
«____»_______________20___р
Комунальне підприємство «Харківспецбуд» (код ЄДРПОУ 32168454), відповідно до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.05.2013 року № 334 «про визначення управителя гуртожитками, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Харкова», в особі директора Долини Богдана Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого начальником управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради (далі-Управитель), з однієї сторони, та власника (наймач або орендар) житлового приміщення, яке розташовано в житловому будинку комунальної власності, який має статус гуртожитку (далі-Споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1. Предметом договору є забезпечення Управителем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі по тексту — «послуги») у житлових будинках комунальної власності територіальної громади м. Харкова, які мають статус гуртожитків, шляхом укладення відповідних договорів з виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, визначених рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради Харківської області від 20.12.2006 р. № 1186 «про визначення виконавців послуг в житловому фонді міста Харкова», а Споживачем своєчасної оплати цих послуг за встановленими тарифами у строки та на умовах, передбачених цим договором.
2. Невід’ємною частиною даного договору є рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади м. Харкова» (далі по тексту — Рішення).
3. Згідно з даним договором Управитель забезпечує надання лише тих послуг, які зазначені у Рішенні.
4. Розмір щомісячної плати за надані послуги встановлюється для кожного будинку окремо та відображається у Рішенні.
5. Кількість та обсяг пільг з оплати послуг встановлюється для кожного Споживача окремо, згідно з чинним законодавством України та наявності відповідних підстав.
6. На Управителя можуть бути покладені функції виконавця послуг відповідно до рішень уповноважених органів.
ОПЛАТА СПОЖИВЧИХ ПОСЛУГ
7. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється (платежі вносяться) не пізніше 15 числа місяця, що настає за розрахунковим.
8. Послуги за бажанням Споживача оплачуються готівкою або в безготівковій формі.
9. Плата вноситься на розрахункові рахунки Управителя, відкриті в установленому порядку.
10. За несвоєчасне внесення плати із Споживача стягується пеня у розмірі, встановленому законом.
11. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних Управитель здійснює перерахунок розміру плати.
ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ СТОРІН
12. Споживач має право на:
1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством;
2) усунення Управителем виявлених недоліків при наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги, у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному законодавством;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та / або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
5) своєчасне отримання інформації від Управителя про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) перевірку кількісних та якісних показників надання послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновлюваних робіт у розмірі, встановленому законодавством.
13. Споживач зобов`язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) своєчасно інформувати Управителя про виявлення несправності в інженерних мережах, конструктивних елементах;
3) дотримуватися правил пожежної, газової, електробезпеки та санітарних норм;
4) забезпечувати доступ до мереж, арматури, розподільних систем та іншого обладнання представників Управителя за наявності в них відповідного посвідчення:
— для ліквідації аварій цілодобово;
— для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду, згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5) у разі несвоєчасного внесення платежів за послуги сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом і договором;
6) проводити ремонт приміщень та інженерного обладнання — за рахунок власників (наймачів, орендарів) житлових та нежитлових приміщень, розташованих у житловому фонді комунальної власності;
7) своєчасно вживати заходів щодо усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з власної вини;
8) дотримуватися вимог житлового, містобудівного та іншого законодавства щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно проводити підготовку квартир та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
10) після втрати права на пільги повідомити про це Управителя у десятиденний строк.
14. Управитель має право:
1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступ в приміщення за згодою Споживача для усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду, а у разі аварій, якщо це необхідно для врятування життя людей або майна, несанкціонованого (без отримання згоди Споживача) доступу в приміщення в порядку, передбаченому ст. 17 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;
3) нараховувати, у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги, пеню у розмірі, встановленому законом;
4) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості цих робіт;
5) на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (№ 2297-VI від 01.06.2010 року), для виконання функцій та ведення статутної діяльності в частині надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у житлових будинках комунальної власності територіальної громади м. Харкова, які мають статус гуртожитків, споживачам для забезпечення економічного добробуту та прав громадян на отримання житлово-комунальних послуг.
15. Управитель зобов’язаний:
1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством;
2) надавати Споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) утримувати внутрішньо будинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень у наданні послуг у строки, встановлені законодавством;
4) розглядати у визначений законом строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги, у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати Споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновлюваних робіт, відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) своєчасно, через офіційний друкований засіб масової інформації Харківської міської ради газету «Харьковские известия», ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
7) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини.
8) відшкодовувати Споживачеві збитки, заподіяні його майну та / або приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю Споживача внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
16. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;
3) порушення зобов`язань, встановлених договором і законодавством.
17. Управитель несе відповідальність за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та / або приміщенню Споживача, шкоди його життю чи здоров`ю — шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури та періодичності проведення робіт;
3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати Споживачеві встановленої законодавством компенсації в розмірі 1–2 відсотків місячної плати за послуги за кожну добу її ненадання відповідно до вимог законодавства;
4) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.
ПОРЯДОК РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ
18. У разі порушення Управителем умов договору Споживачем та представником Управителя складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду попущення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник Управителя повинен з’явитися на виклик Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів після отримання повідомлення Споживача.
У разі неприбуття представника Управителя у визначений договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії останній вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два Споживача.
19. Акт-претензія подається Управителю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
20. Спори між сторонами розв’язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
21. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору.
СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
22. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України цей договір набирає чинності з 1 вересня 2014 р. та діє до виникнення наступних моментів:
— переходу права власності (користування) на квартиру, інші житлові та / або нежитлові приміщення до іншої особи;
— невиконання умов договору сторонами.
23. Сторони підтверджують згоду на обробку своїх персональних даних та подальше використання виключно з метою виконання даного договору протягом строку його дії.